Miğdemdeki iğneler

1K 30 3
                                    

Selam arkadaşlarrrrr
Yeni bölümmmm♥️♥️♥️
Uzatmicam hemen bölume geçelim

"Evet Muhsin ağa kızına talibim"demesiyle şaşkınlık tan nefesim kesildi.Babam öyle bir bakıyordu ki kalp krizi geçirecek diye endişe etmeye başladım.Ama o sırada arkamdan küt diye bir ses geldi.Hepimiz arkaya baktığımızda abimin yerde boydan boya yattığını gördük.
Annemle Aknaz hanım gülmemek için kendilerini sıkmış kolkola girmişlelrdi.

Babam sonunda girdiği şoktan çıkıp "Oğlum,ne evlenmesi,ne vakti"deyince Pamir bir afalladı Ama annem hemen araya girdi "Ay sen benim damadımmı olacan yerim seni"
Diyerek paririn yanaklarını mıncırmaya başladı.

Akşam yemeği yerken masada büyük bir sessizlik vardı kimseyle konuşacağını bilmiyordu ya da bilemiyordu pamir'in Bu ani çıkışından sonra annesi Aknaz hanım iyi olmadığını ve eve gidip dinlenmesi gerektiğini söyleyip ailecek eve geri döndüler.
Kafam zaten fazlasıyla karışıktı Bir de Zeliha yengemin oramı buramı dürtmesi yemekten sonra konuşacağız demesi ve imayla sırtıp göz kırpmaları yüzünden çıldıracaktım ya bu kadını boğacaktım ya da ben burada boğulacaktım.

Sonunda yemek bittiğinde sofrayı toplamak yerine çok yorgun olduğumu söyleyip odama çıkmayı teklif ettim ve kimse doğal olarak itiraz etmedi. Odama çıktığımda Güzel bir duş alıp kendime geldim duştan çıktıktan sonra bornozla kendimi yatağın üzerine attım duş almadan önce yengem gelip konuşmaya çalışmıştı Ama ben çok profesyonel bir şekilde kendisine şutlamayı başardım ah saçmalamayın ne ödülü ne altın kelebeği!

Tamam biraz abartı oldu ama başımdan salmayı başardım ne de olsa sonunda üşengeçliği bırakıp yataktan kalktım ve gardromundan bir pijama alıp üzerime geçirdim

Tamam biraz abartı oldu ama başımdan salmayı başardım ne de olsa sonunda üşengeçliği bırakıp yataktan kalktım ve gardromundan bir pijama alıp üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorgun olduğum için kafamı yastığa koyduğum anda gözlerim kapandı ve uyku beni kollarına çekti.
 
                      §§§§§

Telefonuma gelen bildirim sesleri ile sonunda gözlerimi açabilmiştim telefonuma üst üste bildirim geliyordu bir süre boş boş baş ucumdaki telefonu izledikten sonra arama düştüğünde kendime gelip telefonu hemen elime aldım ve ekrandaki yazıya baktım"Pamiiirr"hangi zihinle kaydettim ben bu ismi diye düşünürken daha fazla bekletmemek için telefonu açıp kulağıma götürdüm.

Niye kapalı lan siktiğimin telefonu!

Telefonu açtığım anda yüzümü resmen püskürmüştü. Böyle bir şey beklemediğim için bir anda şaşırmıştım.

Af buyurr!
Sen bana neden sesini yükseltiyorsun bikere!

Sesimin titremesine ve ağlamaklı çıkmasına ben bile şaşırmıştım niye bu kadar kırılmıştım ki alt tarafı bağırmıştı ah salak kafam hayatında sanki sana hiç bağırılmadı niye diye sesinizi titrediyorsun!

Telefonun diğer ucundan derin bir iç çekiş sesi geldi.

Özür dilerim güzelim,bir anda yükseldim öyle sen titretme o sesini.

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin