Lütfen yorum ve oy yapalımm💞💞🫀🥀Kulaklarım uğulduyor ve olduğum yerden hareket edemiyordum telefon elimden kayıp düştüğünde zeminde çıkarttığı ses ile kendime geldim.
İyi değildim.Hayatta bir çok kez hayal kırıkliğı ile karşı karşıya gelmiştim.
Dost kazığı yemiş meslek taşlarım tarafından kazık yemiştim.
Annem güçlü ol kızım derdi.Ben nasıl güçlü kalacağım anne..
Kapının tıklatılması ile bilincim yerine gelmiş gibi kapıya odaklandım.
İçeriye giren yengem tam birşey söyliyecekken bana ve ona odaklanan gözlerime bakarak"Noldu kız cin görmüş gibisin"dediğinde,kendimi tutamayıp bir anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Yengem şaşkınlıkla içeri girip kapıyı arkasından kapatıp kilitledi.Bana doğru gelerek kollarını bedenime doladığında daha faza ayakta duramayarak yere çomeldim.
Yengem bir yandan sırtımı sıvazlıyor bir yandan bir abla şevkati ile başımın üzerine öpücükle konduruyordu.
En sonunda sakinleştiğimde beni ve kendini yerden kaldırıp yatağa oturtturdu.
Ellerimi kucağıma alıp parmaklarım ile oynamaya başladığımda yengem her ne kadar konuşmasada anlatmamı bekliyordu.
Derin bir nefes alrak kendime geldim ve yaşananları hızlıca toparlayıp anlattım.
Yengem ağzı beş karış açık bir şekilde beni dinlerken bende arada sırda iç çekiyordum.
En son anlatmayı bitirdiğimde yengen dudakları ıslatıp"Bak bir tanem ben Pamir'in mantıklı bir açıklaması olduğunu düşünüyorum"diyerek kucağımdaki ellerimin üzerine ellerini koydu ve şevkat ile olşadı.
Burnumu çekerek"Olsa ne olacak ki yenge,bunun nasıl mantıklı bir açıklaması olabilir"dedim.O sırada yerdeki telefonum titremeye başladı ve Pamir'den gelen bir çağrı olduğunu gördüm.Benim birşey yapmadığimi gören yengem yer eğilip telefonu aldı ve aramayı red etti.
Her ne kadar Pamir'in telefonun diğer ucunda delirmeye başladığıni bilsemde şu anda bunları süşünecek halim yoktu.
Yengem telefonumu komidine bırakıp odadan çiktığında yatağıma uzanıp cenin pozisyoru aldım ve Pamir'den gelen çağrıları duyamzdan geldim.Reddetmedim.Sesize de almadım.Sanki hiç yokmuş gibi yok saydım.
Bence en acısı da buydu ne vardın ne yoktun.Yaşayan ruhlar gibi.
En son telefonum çalmayı bıraktı ve hemen ardından bildirim düşünce biraz bekledim ve telefon ile bakışma yaşadım.
Sonunda bakışmayı keserek telefonu elime aldım ve ondan geldiğine emin olduğum mesajları okumaya başladım.
Pamir:Güzelim,müsait değilmisin.(14.23)
Pamir:Biriciğim.(14.56)
Pamir:Açelya endişelenmeye başlıyorum.(15.00)
Pamir kişisini engellediniz.
Pamir:Lan.(Gönderilmedi)
Pamir:Engel mi yedim!(Gönderilmedi)
Pamir:Anladım akq gönderilmedi.(Gönderilmedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...