Özür

170 11 6
                                    

Merhabalar uzun bir aradan sonra sizlerleyiz oy ve yorum yapmayı unutmayalım yeni kapağımız hakkında da sizleri yorumlara bekliyorum en az 10 yorum 10 oy istiyorum.

VE LÜTFEN SATIR ARASI YORUM YAPIINN!!
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

"Pamir şu an konuşacak ve hatta tartışacak halim yok lüt-"
Kolumdan tutarak beni kendisine çekmiş ve kollarını bacaklarımın ve sırtımın altından geçirerek beni çarşının ortasında kucaklamıştı.

"Yaaa! Delirdin iyice ne yapıyorsun!"diyerek sinirle tırnaklarımı boynuna geçirdim.

O beni umursamadan yürürken esnaf bir dayı"Oğlum utanmıyormusun bekarcık kıza böyle yapmaya istemiyorum diyor bıraksana"dediğinde Pamir'in sinirden tırnaklarımı geçirdiğim boynundaki damarları belli olmuştu.Bu sinirinden dolayı sakinleşmiştim ve bir an tırsmamış değildim.

Pamir gürliyerek "Sanane dayı müstakbel karıma senden izin alarakmı dokunacağım!"

Amca Pamir'in yüzüne ters ters bakarken benide kucağında arabaya götürdü.

Yol boyunca konuşmadık ve deniz kenarına çekti arabayı.İkimizde sessizdik ve konuşmuyorduk.

Sonunda

"Özürdilerim"

"Dileme"

"Dilerim sevdiğim bu hayatta bir tek senden dilerim,seni dilerim..."

"Kırdın,çok kırdın Pamir şimdi nasıl toparlarsın bilemiyorum.Toplayabilirmisi onuda bilemiyorum"

Ellerimi tutarak"Sevgilim sana söz veriyorum bana izin ver herşeyi düzelteceğim!"Dedi heycanla.

"Bu son şansın Pamir birdaha olmaz"dediğimde gülümsiyerek"Tamam söz veriyorum birdaha o güzel kalbini kımıyacağım"dedi avcumun içini öperken .

Koltukta bana uzanarak dudaklarını dudaklarıma yasladı elini belime atarak beni kendisine çekti.

Öpüşü serleştiğinde koltukta beni kucağına çekti.

Bir süre sonra fazla ileri gidemedipimizi bildiğimizden durduk.

"Tamam artık eve gitmeliyim beni merak ederler"

"Müstakbel eşimleydim dersin"

"Olmaz"

"Nedenmiş"

"Münasip olmaz daha evlenmedim. Hem kocam ne der sonra"dediğimde başını boynuma gömerek "Kocan sana kurban olsun"dedi boğuk bir sesle.

Derin bir nefes aldı boynumda sonra hafifçe boynumdan ayrılarak"Hadi seni eve bırakalım"dedi.

Birlikte bizim evin önüne geldik ben arabadan inerken Pamir de benimle birlikte indi ve birlikte konağın kapısına doğru yürüdük.

Kapıya geldiğimizde ellerimizi birbirine kenetledik ve kapıyı çalarak içeriye girdik.

İçeriye girdiğimizde konağın avlusunda yapılan nişan hazırlığını gördüm.

Yengem yardımcılara Emirler yağdırırken bir anda bizi gördü ve ellerimize bakarak sırıttı.

"Oo çifte kumrular hoş geldiniz!"dedi imayla.

Utanarak Pamir'in elini bıraktığımda bana bakarak gülümsedi ve anlayışla beni belimden çekip anlımdan öperek erkeklerin olduğu tarafa yürüdüğünde abimin kıskanç bakışlarını gördüm.

Bana seninle görüşeceğiz bakışları attıktan sonra yanlarına gelen Pamir'in ensesine elini atarak yanına çekti ve konuşarak yürütmeye başladı.

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin