Herşey senin yüzünden

555 18 2
                                    


                     &&&&

DİLRUBA'DAN

Bir yandan annemin eline kolanya dökerken bir yandan tansiyon ilacını vermeye çalışıyordum.

Mert ile evimizdeyken abim aramış ve olanları anlatmıştı.

Kendimi gerçekten suçlu hissetmiştim.Kardeşime birşey olursa nasıl yüzüne bakardım.

"Anne bak sakin ol, tansiyonun çok yüksek"derken anneme ilacını içmesi için bir bardak su uzattım,önce bana daha sonra suya baktı, daha sonra bir elinin tersiyle bardağa öyle bir vurdu ki resmen ben bile sendelemiştim.

Annem sinirle solurken,odadaki babam şaşkınlık ve sinirle ayağa kalktı."Dilşah ne yapıyorsun,anladık sinirlisin,üzgünsün ama bu sadece senin değil hepimizin acısı!"diyerek anneme bağırdığında yerde kırılan bardağa bakmayı bırakmış ayağa kalkarak hızla odadan çıkmıştım.

Mertde Pamir ilebirlikte, Açelyayı aramaya gitmişti,burada olsaydı şimdi ona sarılır ve kokusunu içine çekip huzur bulurdu.

Hızlıca konaktan cıktığımda ağladığım için kızaran gözlerim ile kapının önündeki şoföre ve arabaya baktım, korumalarımdan biri ağladığımı görünce"Dilruba hanım iyi misiniz Bir şey olduysa hemen Mert bey'i arayalım"diyerek elini ceketini cebine götürüyordu ki hemen elimle onu durdurarak iyi olduğumu söyledim ve arabaya bindim.

Eve gidip bir an önce kendimi yatağa atmak istiyordum.

Yarım saat sonra eve geldiğimde sonund abiraz da olsa sakinleşebilmiştim. Sıcak bir duş almanın bana iyi gelebileceğini düşünerek banyoya girdim ve hemen üzerimdekileri çıkartarak duşa girdim. Yarım saat boyunca sıcak suyun altında mayıştıktan sonra duştan çıkıp bornozumu giydim, ve hemen kendime odamızdaki yatağın üzerine attım, üzerimi değiştirmem ve saçlarımı kurutmam gerekiyordu fakat bunları yapabilecek halim bile yoktu.

Öylece yatağa yattığımda ir süre İçim geçmiş hatta uyumuştum. Ben yatakta canım pozisyonunda yatarken, bedenime arkadan sarılan kolları hissetmem ile irkilmiş ve arkama dönmeye çalışmıştım.

Bu çabam Mert'in güzel kokusunu aldığımda sona ermişte. O burnunu saçlarıma dayayarak kokumu içine çektiğinde ben de huzur bulmuş bir şekilde kollarının arasında ona doğru döndüm. Gözllerime baktığımda hayranlıkla beni izlediğini yeni fark ediyordum"Güzelim"dedi ilgiyle"İyi misin"diyerek anlıma bir öpücük kondurdu.

"Ben iyiyim de bulabildiniz mi onu"dedim çekinerek sanki benim kardeşim değildi,sanki ben suç işlemiştim de ondan utanıyordum.

Mert küçük bir gülümseme ile"Bulduk yavrum,sen merak etme kendini de suçlayıp strese sokma"diyerek dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu Bu sefer de.

Bu sırada ben de onun üzerindeki ilk birkaç düğmesi kopmuş ve bazı yerleri kan lekesi olmuş Beyaz gömleğini fark ettim.
"Üzerini değiştirseydin ya yatağımıza bu gömlekle mi giriyorsun"diyerek tatlı bir kızgınlık ile azarladım onu.

Bu sefer bana bakarak dudaklarını birbirine bastırdı ve"Çok istiyorsan sen çıkartabilirsin yavrum karımsın Ne de olsa artık"

Hafifçe omzuna vurarak "Ne arsız bir adam oldun sen böyle"diyerek kızınca,"Bir tek sana arzsızım yavrum"diyerek ellerini belime koydu.

O sırada üzerimdeki bornoza bakıp. Ne de güzel boynuzun varmış senin diyerek elini bornozumun kuşağını götürdüğünde, hemen eline vurupyataktan aşağı atlayarak ondan kaçtım.

Evet arkadaşlar bu bölümde Dilruba ve mert'i gördünüz benim çok sevdiğim ve çok tatlı bir çift muhtemelen yarın da yeni bölüm gelebilir ama emin değiliz.

Sizce Dilşah Hanım'ın yaptığı doğru muydu? Dilruba mı hatalı?

Sizi seviyorum bay bay ❤️‍🩹🫀🌹




MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin