Pamirle pikniğe gittiğimizden bu yana iki gün geçmişti.
Ve sürekli mesajlarla yaptığı öpücüğün iması hem çok komik hemde utanç vericiydi öyle anlarda-ki bazen insan içinde oluyor- cidden o zamanlarda yanaklarım yanmaya başlıyor ve aynız Amanda yerin dibine girmek istiyorum.
Şimdi hazırlanmış çarşıya gideceğimi annemlere haber vermiştim.
Yüzümde şöyle hafif toprak tonlarında bir makyaj yaparak
hazırlanma işine son vermiş çarşıya cıkmaya hazırdım.Telefonumu titremesiyle kapıya giden bedenimi durdurup elime telefonumu aldım ve kimin yazdığına baktım.
Pamir:Ne yapiyorsun canımın içi?
Siz:Gezmeye gidiyom tutmabeniiii !!!!!!
Açelya çevrimdışı 14.46
Pamir:Nereye?
Pamir:Yani nereye gezmeye diye soruyorum..
Pamir:Güzelim cevap veririm işin rica ediyorum!
Açelya çevrim içi 14.48
Siz: (!) ?
Pamir:Yavrum cümledeki özne ve fiil dururken noktalama işaretlerinemi takıldın.
Siz:Ben şimdi sana engeli basmazmıyım.
Bu kişiyi engellediniz
Pamir:Canımın içi (Gönderilemedi)
Pamir:Yok artık.Yapmazsın be(Gönderilemedi)
Pamir:Offff hadi be güzelim(Gönderilemedi)
Telefonu kapatarak cebime koydum.
Sonunda aşağıya konağağın avlusuna indiğimde babam ile annem koltuklarda oturmuş babam elini annemin omuzuna atmış birlikte kahve içiyorlardı onların bu tatlı halini görünce gülümsedim.
Yanlarından geçerken"Ben çıkıyorum" diye seslendim.
Babam da arkandan"Çık güzel kizım çık insanlar muhsina'nın kızının güzelliğini ve endamını görsünler"diyerek gûlünce annem de ona eşlik etti.
Artıp peçe takmak zorunda olmadığım için mutluydum.
Aslında şöyleki annem ile gittiğimiz kadın aslında dolandırıcıymış gerçi biz uzun zaman önce gittiğimiz için pek fazla paramızı almamıştı yani üzerimde nazar falan yokmuş yüzümde çıkan yaralarda cilt kuruluğundan olduğu için cildiyeye gidip güzel bir nemlendirici krem aldık.
Pireyi deve yapmayı seven bir milletimiz var.
Çarşıya var mama 5-10 dakikalık bir yolum kalmıştı tam o sırada önümde fren yaparak siyah bir araba hızla durmuştu ardından sağ tarafında aynı araba sol tarafında ve arka tarafıma da bir araç park edilmiş 4 yanım siyah araçlarla çevrilmişti.
Ben ne olduğunu anlayamadan arabadan önce siyah takım elbiseli adamlar daha sonrasında ise Polat inmişti.
Bana bakarak"İntikam soğuk yenen bir yemektir avukat hanım,ama ben yemeğimi sıcak severim" dedikten hemen sonra eliyle arkamdaki bir adama işaret verdi.
Daha sonrasında burnumu ve ağzımı örten Bir bez yakıcı bir kokudan sonra gözlerim kararmış ve oraya yığılmıştım.
Hayal meyal birinin beni kucaklayıp arabaya bindirdiğini hatırlıyordum sadece.
&&&&
Evet arkadaşlar böyle birazcık kısa ama heyecanlı bir bölüm.Bu bölümümüzü hemen gelmesini isteyen. 00aysegulk. Arkadaşımıza ithaf ediyorum.
Seviliyorsunuz canlarım öptüm ♥️🫀💐❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...