Tek ihtiyacım olan güne onun kollarında başlamakmış meğer.
Pamir'e söylediklerimden ve onu öptükten sonra,sarılarak tüm gece birlikte uyumuştuk.Ve şimdide sabah olmuştu,erken uyanan biri olarak Sabah yedide hortlak gibi gözlerimi açmış birdaha da uyuyamamıştım.Yatakta bena arkadan sarılmış şekilde uyuyan sevgilime dönerek biraz yüzünü izledim daha sonra elim gür kumral saçlarına gitti.Birazda saçlarıyla oynadıktan sonra kahvaltı hazırlamak için kalkmaya yeltendim fakat Pamir'in koları dahada sıkılaşmıs ve ağzından küçük homurtular çıkmıştı.
Bu haline gülmeden edememiştim.Aklımda güzel uyandırma fikirlerinden birini seçerek yüzünün her noktasına öpücukler kondurmaya başladım.
Tatlı tatlı kondurduğum öpücüklerle önce garip mırıltılar cıkarttı fakat ani bir hareketle yatakta takla atmamızı sağladı o üstte ben altta kalınca,"Yanlız ben alışırsam,böyle her sabah bu öpücüklerden isterim onagöre"diyince bir çocuk gibi kıkırdayarak kollarımı boynuna dolayarak,"Hmm,öylemi.Ama evlenmeden olmaz"diyince,hızlıca bacaklarımın ve sırtımın altından kollarını geçirerek beni kucağına aldı.Ağzımdan çıkan küçük çığlık ile üzerindeki beyaz tişörte tutundum,daha sonra ise kollarımı boynuna dolayarak onun banyoya gidişini izledim adım adım banyoya vardığında."Haydi yüzünü yıkayalım"deyip kendiside banyoya girecekken elimi göğsüne koyarak onu durdurdum."Ben hallederim"diyerek yüzüne kapıyı kapattığımda kapının arkasındki homurdanma seslerini duyabiliyordum.Lavobodaki işlerimi hallettikte sonra odaya geri dönmüş ve üzerime giysi dolabında bulduğum bir siyah eşofmanı ve muhtemelen üzerimde XXL
gibi duracak tişörte uzandım.Üzerimi giyindik ten sonra aşağıya indim ve kahvaltı hazırlayan sevgilimin bedenine arkadan sarıldım.
O sırada tost makinasına koyduğu tostları bırakarak bana doğru döndü ve yağlı eller Bana deymesin diye hava tutarken eğilip yanağıma bir öpücük kondurup"Kahvaltımızı yapalım sonra çıkarız yavrum"diyerek geri çekildi.
Başımı sallayıp onayladıktan sonra bende dolaptan kahvaltılıkları çıkartmaya koyuldum.
Sonunda kahvaltıyı hazırlayıp masaya oturduğumuzda birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra Pamir bana annemlerin durumundan ve beni merak ettiklerinden bahsetti.
Haliyle annem için endişelenmiştim.
Hemen kahvaltı ederek evden çıktık ve yola koyulduk.
Araba evin önünde durduğunda Pamir'i beklemeden arabadan inip konağın kapısına doğru hızla adımladım.
Annemler ile olan kaos dolu salona giriş yaptığımda annem bir anada bana doğru gelerek kollarını vücuduma sardı.
Bir süre ağlama seansından sonra oturup konuyu konuştuk ve kararlaştırdık.
Kararlaştırdık fakat bu benim istediğim bir şey değildi.
Neredeyse konağın dışına çıkmam yasaktı,ve kimseyle görüşemezdim de bir süre güvenliğim için.
Bir süre bu konuyu babamla tartışmamıza rağmen ısrarla kararlarında inatçılığını korudu.
Bu yüzden planlarımda olan yeni ev bakma mevzusunu ise sonraya erteleyerek geçiştirdi.
Bu süre zarfında pamir ilede görüşemeyeceğim için ayrıca üzülmüştüm.
Yarın kadınlar günüydü ve birlikte bir şeyler yaparız diye düşünüyordum.
Anlaşılan hayallerimin hepsi suya düşmüştü.Odamı çıktığımda önce sıcak bir duş alıp gülün tüm yorgunluğunu atmış.
Ardından duştan çıkıp üzerime gri Bir eşofman takımı geçirmiştim.
Hiç yapmadığım halde sırtarak elime telefonumu alıp kendimi yatağa bıraktım ve hemen telefonumdan pamir'i aradım.
Telefon bir süre çaldıktan sonra açıldı hemen şakayarak"Sevgilimmm"deyince karşı taraf önce bir duraksadı.
Sesimin gitmediğini zannedip"Pamir"dediğimde.
Bir kadın sesi"pamir şu an duşta canım, seni daha sonra aramasını söylerim"deyince başımdan aşağı buzlu sular dökülmüştü sanki.
Oradaydım nefes alıyordum ama sanki biri kalbimi yumruğunun içine almış sıkıştırıyor Bir tarafım pamir'in nasıl böyle bir şey yapacağını düşünürken diğer tarafımıza ona sonsuz bir Güven besliyordu.
&&&&
Ve kestikMerhaba arkadaşlar oy ve yorum sayımız fazlasıyla az olduğu için bu bölümü biraz geç gönderdim açıkçası moralim çok bozuk Bu yüzden bölüm yazasın bile gelmedi ğer oy ve özellikle de yorum sayımız böyle giderse hikayeyi bitirmeyi düşünüyorum teşekkürler İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...