"Noluuurrrr
Yenge,Ne istersen yaparım beni bir saatçik idare et yaaaa"
Yengeme resmen on üc dakikadır yalvarıyordum.
Bi ayaklarını öpmediğim kaldı gerçekten.Zeliha yengem düşünür gibi yapıp"Peki,tamam"dedi."Ama sende benim bir isteğimi yerine getireceksin.Dediğindehemen hevesle başımı sallayarak"Ne iştersen,ne istersen yaparım yenge!!Yeterki beni idare et lütfen"dedim.
Yengem gülerek"Kız daha ne istediğimi söylemedim ne bu acele pişman olmayasın"dedi tek kaşını kaldırarak bir yandanda güluyordu.
En fazla ne isteye bilirki diye geçirdim içimden.
"Yok pişman falan olmam söyle hadi ne istiyorsan"
Yengem yüzüne ciddiyet takınarak"Öp"dedi.
"Ne"dedim anlamayarak.Yüzünü bana yaklaştırıp"Buluşmaya gidince Pamir'in yapış dudağına diyorum"deyince,bir anlık şokla yüzüne baka kaldım.
"Yenge delirdin heralde"dedikten sonra yùzüme ciddi bir ifade yerleştirip."Hem ben insanların kişisel alanlarınasaygılı biriyim.Karşımdakinin izni olmadan onun haklarını ihlal etmem tacize girer"deyince .
Yengemde alaycı bir tavırla
"Hıh,birbirinizi mutfak köşelerinde sıkıştırmayı biliyorsunuz ama"diyerek resmen tirip attıyordu."Ya yenge beni tutuyorsun hazırlanmam lazım daha"
Aceleyle içeri koşturduktan sonra hemen dolabımın kapağını açarak ne giyebileceğime bakmaya başladım.
Gördüğüm çiçekli elbiseyledurdum.
Çoğunlukla düz elbiseler giyerdim fakat bugün bir değişiklik yapmak da sakınca görmediğimden elbiseyi elime aldım.
Elbiseyi hızlıca üzerime geçirdikten sonra ayaklarımı da hemen Beyaz Spor ayakkabılarımı giydim.
Makyaj yapmak için çantamı alıp rimelim ile glosumu çıkarttım rimelimi sürdükten sonra çok sevdiğim çilekli glosumu da sürdüm.
En son hazır olduğumda elime beyaz postacı model örgü çantamı takıp dışarı çıktığımda kapıda Pamir'in gönderdiği adamlardan biri beni bekliyordu.
Gösterdiği araca binip çantamı da kucağıma alıp akıp giden yolu seyretmeye başladım.
En sonunda araç limon tepesi dağının yarısını çıkmış fakat yarısında bir anda durmuştu.
Şoför arkaya doğru bakıp geri kalanını sizin devam etmeniz gerekiyor Açelya hanım "Pamir beyin emri öyle"
Deyince her ne kadar şaşırsam da adamı kafamla onaylayıp arabadan indim.Etrafıma baktığımda her tarafın ağaçlık orman olduğunu gördüm gün hafiften batmaya başladığı için yokuşa doğru yürürken Güneş hafiften gözlerimi alıyor fakat sıcaklığını yüzümde hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...