David

716 26 9
                                    

Siz:Pışt

Siz:Pamiiirr(14.32)

Siz:Ya insan öldünmü kaldınmı der bari beee.(14.45)

Karanyel:Hmm?

Karanyel:Bişeymi oldu..

Siz: ..?

Siz:O iki nokta ne öyle trip mi atıyorsun sen.....

Karanyel:Ne.Trip.Ben.Saçmalama istersen neden trip atıyım ben............

Siz:Tamam en nokta sensin.Kabul.

Karanyel:Neyse.Ne yapıyorsun?

Siz:İyi hazırlanıyorum şimdi misafir gelecek onun telaşı var konakta.

Karanyel:Ne misafiri

Siz:İspanya'dan arkadaşım gelecek orda okumuştumya üniversiteyi.

Karanyel:Hmmm

Karanyel:Anladım

Siz:Neyi anladın🤨(15.01)

Karanyel:Erkekmi(15.06)

Siz: Ne

Karanyel: Arkadaşın diyorum Erkekmi

Ne düşmesi arkadaşlar yere bişeyim düştüde onu alacaktım.
Bayılmadım yani yanlış anlamayın!

Siz:😁

Karanyel:Niye sırıtıyorsun🤨

Siz:😁😁😁😁😁😁😁

Siz :Neyse misafirim geldi heralde inmem lazım aşşağıya.

Siz:

Elbisem nasıııılll

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisem nasıııılll

Karanyel:Siktir! Niye bu kadar süsleniyorsun ki

Karanyel:Yok olmamış değiştir bence yani belini kalın göstermiş

Siz:Korseli elbise?Belimi.Kalın göstermiş.

Siz: Neyseee önemli değil misafirim beğense yeter zaten...

Mesajım görüldü olduktan sonra Pamir hemen çevrimdışı olmuştu önce biraz şaşırdım fakat işleri olabileceğini düşünerek pek umursamadım

Odamın kapısı fahuş baskını yapılıyor gibi bir anda açılıp annem kafasını içeri soktu.

"Kızım"diyerek beni süzdü "Ay maşallah ne güzel olmuşsun annem. Eccik kısa ama Ben babana söyledim artık kocaman kız oldu ne giyeceğini kendi bilir diye"annem nefessiz konuştuğunda diyeceği bişey olduğunu anladım. Tek kaşımı kaldırarak ona doğru baktığımda o da benim anladığımı anlamış olacak ki "Ya kızım vallahi sen işinden alıkoymak istemezdik ama Aknaz teyzenler dedi şöyle bir gelelim kahve içelim özledik sizi ya ben de hayır diyemedim aslında ilk başta onlar bizi çağırmıştı ama seni arka-"annem okadar hızlı konuşuyordu ki yetişemiyordum"Anne tama bişey olmaz biz odamda çalışırız"

Yarım saat sonra

Kapı çaldığında hemen avluya çıkıp konağın kapısına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım daha önce yurtdışındaki dairelerde kaldığımdan buradaki Konak kapısı ile evin arasındaki mesafe bazen garibime gitmiyor değildi.
Kapıya koşup üzerime çeki düzen verdim ve saçlarımı geri atarak kapıyı açtığımda ilk gördüğümüz Aknaz hanımı yüzü olmuştu
Hemen onun yanında eşi Balamir bey Aknaz Hanım'ın arkasında Pamir ve pamir'in yanındaysa tanımadığım bir kız duruyordu.

Aknaz hanımın yüzümü gördüğü anda gülümsemesi beni de güldürdü hemen kapıdan içeriye adımlayarak bana sarıldı "Oy kuzum nasılsın iyisin iyisin"diyerek beni kollarının arasına almasını Balamir amca hemen "Yahu hanım bir dur kız bir nefeslensin sen bir nefeslen"

Aknaz hanım beni bıraktığında sonunda içeri geçip hepimiz koltuklara oturmuştuk. Bu tanımadığım siyah uzun saçlı ve kahverengi gözlü kızı iyice merak etmeye başlamıştım çünkü gözü sürekli Pamir'de idi.

En sonunda Balamir bey yeğeni olan Tuğba'yı bize tanıttı Bu sırada Aknaz Hanım'ın göz devirmesi de gözümden kaçmamıştı. Anlaşılan o da tuğba'dan pek haz etmiyordu.

Aknaz hanım hemen konuyu değiştirmek adına söze atılıp ay "Dilşah kusura bakma sizin de misafiriniz varmış az önce dilruba'dan duydum İspanyadanmı ne geliyormuş"

İma ile bana bakarak sözüne devam etti "Hayırdır damat falan mı"diyerek Bu sefer de söylediği cümle ile göz ucuyla Pamir'e baktı Aknaz Hanım'ın gözlerinin Pamir'e çevrilmesi ile Ben de o tarafa baktığımda çenesndeki kasların seyrediğini görmemle dudaklarımı birbirine bastırdım.

Ben tam cevap verecekken abim öne atılarak "Ay yok ne damadı canım eğer olsa Zelihamdan öğrenirdim ben merak etmeyin!"abimin de damat derken çenesindeki kasın seğirmesine gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Sonunda konuşma fırsatım olduğunda abime laf atarak "Tabii canım bilmez miyiz bu konakta Zeliha yengemden sonraki en de dedikoducu insan olduğunu abi"diyerek ona takıldığımızda herkes gülmüştü.

Avlu'daki kapı çaldığında hemen ayaklandım "Ay misafirim geldi" diyerek heyecanla kapıya doğru koştum.

Kapıyı açmamla David'in siyah Güneş gözlüklerini takmış bana gülümseyen yüzünü görmem bir oldu.

Yanındaki lacivert bavuluyla kapının önünde dikiliyordu
Kollarımı ona doğru açarak ellerime boynuna doladım ve sarıldım.

Benden uzaklaşarak yüzüme baktı ve"Hola hermosa"(Selam güzellik) diyerek
gülümsedi.

"Hola a ti muy guapo"(sana da selam yakışıklı) diyerek bende ona takıldım.

"Entramos?"(içeri geçelimmi)
diyerek içeriyi gösterdim.

"Es posible"(olur) diyerek beni onayladığında

Ben de ona yolu göstermek adına elimi beline koyduğumda O da kolunu omzuma sardı. Böyle avluya kadar yürüdük.

&&&&

Kestiikkk
Evet dağılabilirsiniz ekip
Ya ben ne hayırlı bir yazarım
1165 kelimelik bölümün üzerine yine dedim hadi tatildeyiz Bir bölüm daha gelsin yalnız bu bölümde sinir olacak çünkü hiç oylama yapılmıyor
5 OY
5 YORUM
istiyorum biliyorum zor geliyor hikaye okuduktan sonra hemen diğer bölüme geçmek kolayınıza geliyor Ben de çoğunlukla böyle yapıyorum ama kendi hikayem yazmaya başladığımdan beri fark ettim ki bu yaptığım çok yanlış ve emeğe duyarsızlık.

Sizi seviyorummm
♥️♥️♥️♥️♥️

İns:MARGUZ_WATTY2122

Eğer fantastik okumayı seviyorsanız 7 Krallık kitabıma da bakabilirsiniz.

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin