PAMİR'DEN
"Allahım,ilk defa kız kaçırıyorum çok heyecanlıyım"
Diyerek ellerini birbirine sürten kardeşim Asmin'e baktım.Yurt dışında yeni dönen kardeşim fazlasıyla cingöz olduğu için Mert ile olan konuşmalarımızı duymuş ve buyüzden ona başta tüm konuyu anlatmak zorunda kalmış birde kardeş azarı yemiştim.Yengeci civciv.
Şimdi ise Mert,Dilruba ve Asmin il earabada oturuyor,saatin gece yarısı olmasını bekliyorduk.
Gece yarısı olduğunda Zeliha yenge bize konağın kullanılmayan arka bahçe kapısını açacak daha sonra avluda gezen korumaların dikkatini dağıtırken ben Açelyanın odasına girecek ve onu alacaktım.Plan basit ama riskliydi.
Saat ikiyi bulduğunda planı uygulamak üzere yerlerimize dağıldık.Dilrubave Asmin arabada kalırken Mert benimle birlikte arabanın dışına çıktı"Abi bak dikkatli ol benden demesi,yani"Sıkıntı ile elini saçlarına attı,ve"Pamir,ya berdel kararı çıkarsa"diyerek endişesini dile getirdi.
Olabilirdi ama Açelya çok inatçıydı şimdi konuşamazsam hiç konuşamayacak ve barışamayacaktık.
Her şey göze alarak gidiyordum.
Arka kapıya geldiğimde Zeliha yengeye mesaj attım ve birkaç saniyeye bana kapıyı açtı.
"Deli kız şimdiye uyumuştur. Aman diyeyim sessiz ol, sen git ben korumaları halledeceğim"derken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım çünkü yanaklarına çizdiği çizgiler ve alnına bağladığı siyah bez ile sanki savaşa gidecekmiş gibi duruyordu. Emin olduğum bir şey varsa o da bu kadının entrika'ya olan sevgisiydi.
Girdiğim arka kapıdan Zeliha yenge ile mutfağa geçtik ve avluya yaklaştığımızda.Ben merdivenlerden çıkarken o bir ajan misali karanlıkta süzülerek korumaları doğru ilerliyordu.
Sonunda odanın kapısına geldiğimde kapının kulpunu yavaşça indirerek elimden geldiğince sessiz olmaya çalıştım karanlık odaya adımımı attığımda boş ve toplu bir yatak görmeyi beklemiyordum Ben şaşkınlık ile yatağa bakarken, arkamdan bir ses"Sen zaten beni kaçırdın ama o anlamda değil"ses ile arkamı döndüğümde onun yüzünü görmeyi beklemiyordum. Tamam planda aksaklık olmuştu. Ellerimi cebime sokarak rahat bir tavır ile,"Konuşalım"dedim ve kapıyı kapattım.
Umursamaz bir tavır ile omuzlarını silkti"Konuşacak bir şeyimiz olduğunu düşünmüyorum sen de düşünme"dedi sert bir tavırla.
"Dinlemek istemiyorsun yani"dedim tek başımı kaldırarak.
"Bir an gözlerin içinden kararsızlık geçtiğini adım kadar emindim fakat hala inat damarıyla"Evet istemiyorum"dedi.
"Pekala"diyerek kapıya doğru adım adım kapıyı açtığımda, gideceğimi düşünmüş olmalı ki birkaç adım geri giderek geçmem için yol verdi.
Fakat ben ona doğru ilerleyip dizlerinin üzerine çökerek bacaklarını kolumu sararak ayaklandım.
Ağzından küçük bir şaşkınlık nidası kaçar iken, omuzumdan aşağı tepetaklak sarkarken Ben sakin ve emin adımlarla yürümeye başladım. Boşta kalan elimle ise cebimdeki telefonu çıkarttım telefonu çıkarttım. Bizimkilere arabayı boşaltmalarını söylerken, Zeliha yenge küçük bir teşekkür mesajı atıp olayı hallettiğimizi söyledim.
O sırada sırtımda sıcak ince parmaklı ellerini hissedebiliyordum ellerini belime dayamış kafasını kaldırmaya çalışıyor Bir yandan çırpınıp, ev halkı uyanmasın diye sessizce beni azarlıyordu.
AÇELYA'DAN
Beni omuzundan aşağı sallandırırken sinir ile çırpınıyor ve elimden geldiğince sessiz olmaya çalışıyordum.
Bu adam tam bir manyaktı!
"Bıraksana!!Odun herif,bana hiç soruyormusun gelmek isteyip istemediğimi!!"diyerek çırpınmaya ve sırtına vurmaya devem ettim.Arabanın oraya geldiğimizde beni içeri kapatıp kendiside şoför koltuğuna geçti.
Sinirle soluyarak geçen bir yarım saatten sonra biraz da olsa sakinleşerek"Nereye gidiyoruz"diye sordum soğuk bir tavır ile.Göz ucu ile bana bakarak"Baş başa kalabileceğimiz bir yere
&&&&
Veee kestiik bu hafta sonu ikinci bolüm dayanamadım yazdım vallahi😍😍Yanlız kaçırma sahnesinde ÂÇELYA DEVAN farkı💞💞🥀
Pamiriimmm😍
Oy ve yoru yapalımm💞
Sizi çoooooooooookkkkkk seviyorummm.Mucuk mucuk😘🥰😍🫀
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Takintiliruh adlı kullanıcıya yorumları için teşekkür ediyorum.
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...