Selammm canlarrr kaldığımız yerden devamkeeee
Önce bir dedimki başka sahnedenmi devam etsem sonra dedim saçmalama sana sövmesinlerr😁
O yüzdeeeeeennn devammmÖNEMLİ!:Arkadaşlar okunma sayımızla oy ve yorum sayısının alakası yok böle giderse minikten sınırlara başlicam.
Seviliyorsunuzzzz🫀🫀Odamın kapısının açılmasıyla bir beden hızla içeri girdi.
"Biz insanlar kapıyı çalınca GİR denilmesini bekleriz daha sonra gireriz bu bir saygı kuralı aslında" Elleri pantolonunun cebinde beni dinlerken bir yandanda bana doğru adımlıyordu oturduğum tekerlekli sandalyeyi ona doğru çevirdim odada yatağımın bana en yakın kenarına oturdu "Bana saygısız olduğumu ima etmeyemi çalısıyorsun?" tek kaşını kaldırarak sorduğu soruya karşılık gülümsedim ve"Ben ima etmem direk söylerim endişelenme yani sana saygısız olduğunu ima etmiyorum.Saygısız olduğunu söylüyorum"Beklemediğim bir anda kafasını geri atarak bir kahkaha patlattı.Refleks olarak.Sandalyede hızlıca ona doğru kayarak elimi ağzına kapattım en sonunda gülmeyi bırakıp bana ve ağzına kapattığım elime baktı elimi ve fazla olan temasımızı fark ederek hızlıca elimi geri çekecekken,ben elimi uzaklaştıramadam Pamir'in eli elimi tuttu ve gözlerimin içine bakarak avuç içime bir öpücük kondurdu.Kıpkırmızı olduğuma emindim yutkunduğumda pamirde gülüyordu neden elim ayağıma dolaşmıstıve çok sıcaktı.Kapının tıklatılmasıyla ikimizde birbirimizden ayrıldık.
Annemin sesi kapının ardından duyulduğunda hızla ayağa kalktım "Açelya,kızım müsaitmisin" hemen anneme cevap vererek"Anne bir dakika üstümü giyiniyorum"Hemen Pamir'i kolundan tuttum ve giysi dolabıma sokup konuşmasına fırsat vermeden kapağı yüzüne kapattım.Anneme seslenerek"Gelebilirsin annee!" Dedim.Annem telaşla içeri girip kapıyı arkasından kapatıp kilitledi "Vah başımıza gelenler kızım vallahi elden gidiyorsun"dedikleriyle şaşkınca ona bakmaya devam ettim "Anne ne diyorsun anlamıyorum seni"dediğimde yatağımın ucuna oturup derin bir nefes aldı ve bana biraz daha yaklaşıp omuzlarımdan tuttu ve tek nefeste"Vallahi kızım baban seni Osman Ağa'nın oğlunu ev veriyor!, Ben dedim ya yapma etme kızın gönlü onda mı bilmeyiz. Yok ille de tutturdu mesleğini de eline aldı artık evlenme vakti de geldi nasiplisini bulmuşken e verelim diye"Ben şok olmuş bir şekilde anneme bakarken dolabımın içinden bir tıkırtı geldi annem başını o tarafa çevirip"O neydi kız"deyince hemen laf atılıp"ay içinde kırık askı vardı o düşmüştür"deyip toparlayınca Annem inanmış gibi bana baktı ve"Neyse ben aşağı ineyim şimdi de misafirler gripsemesin durumu"Annem dediklerinden sonra ayağa kalkıp hemen dolabın yanına gittim ve kapağını açtığımda gördüğüm görüntü ile gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım pamir bir elini dolabın içine yaslamış diğer elini alnına koymuş sinirli sinirli soluyordu"Neyin var senin, bir şey mi oldu havasız kaldın ondan herhalde"Pamir sinirle gülerek dolabın içinden çıktı ve odanın içinde volta atmaya başladı Bir anda sendeleyince şaşkınlıkla hemen yanına gidip kolundan tuttum onu yatağımın kenarına götürüp oturttum"Sen burada bekle ilk yardım çantasına alıp geliyorum"itiraz etmesine fırsat tanımadan odamdaki banyoya koştum e İlk yardım çantasını alıp hemen odama döndüm geldiğimde Pamir başını yere eğmiş anlığını eliyle oluşturuyordu hemen yanına oturup ilk yardım çantasının içinden tansiyon cihazını çıkardım Pamir şaşkınlıkla bana bakarken beyaz gömleğinin kolunu sıvadım ve tansiyon cihazını takıp ölçmeye başladım tansiyonu 60 çıkınca şaşırdım ne diye bu kadar tansiyonu düşmüştü sanki yakın birinin ölüm haberini almış gibi bayılacak duruma gelene kadar düşmüştü tansiyonu.
Pamir tansiyon cihazını kolundan hızla çıkarttı ve yatağımın üzerine fırlattı"Evlenecekmiş hah!"odada volta atmaya devam ederken kendi kendine bir şeyler mırıldandı fakat duyamadım.Bir anda durdu odamın kapısını ilerledi ve kapıyı hızlı açıp merdivenlerden aşağı inmeye başladı ne yaptığını anlayamadan peşinden koşuyordum sesimi yükseltmemeye çalışarak "Pamir ne yapıyorsun nereye!"
Dedim fakat umurunda değildi.
Merdivenlerden hızlı aşağı inmeye devam etti babamların oturduğu yere doğru gitti Ben şaşkınlıkla ne yaptığını izlerken"Muhsin Ağa!"dedi sinirle."Madem kızını evlendireceksin madem vaktinin geldiğini düşünürsün o vakit isteme hazırlıklarına başlayın kızınıza talibim"&&&&
Evetttt malesef pislik yazar burada bölümü sonlandırdı arkadaşlar size bir süprizim varrr!
Artık sınır getiriyoruumm.
İçinizden her senin sürprizine dediğinizi duyar gibiyim Ama ben okula gitmeme rağmen en az 500 kelimelik bölümler yazmaya çalışıyorum ve bölümleri devamlı okuyan ortalama 20-30 kişi olmasına rağmen 5-6 oy gelmesi beni gerçekten çok üzüyor ve moralimi düşürüyor ve bir karar aldım bunu da sizlerle paylaşmak istiyorum bugün arkadaşımın okulda konuşurken neden fantastik kitap yazmıyorum diye düşündüm ve hayal gücün fazlasıyla gelişmiş olduğu için bu konuda kendimi ilerletebileceğimi düşündüm eğer Mardin kitabını beğendiyseniz ve devam ettirmemi istiyorsanız lütfen yorumlarınızla bunu belirtin yoksa hızlı bir final gerçekleştirebilirim bir 10 bölüm sonra falan ama eğer devam etmesini istiyorsanız iki kitabı aynı anda yürüteceğim sizi seviyorum öpüldünüz bay 🫀♥️🫀🫀🫀♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...