Buluşalım

695 29 2
                                    

David ile birlikte içeri geçtiğimizde herkesin gözü bize dönmüştü.

Önce ne yapacağımı bilemeyerek duraksadım daha sonra tanıştırmanın doğru olduğunu düşünerek

"Sevgili ailem"diyerek göğsümü kabarttım ve basın toplantısı yaparcasına dik duruşumu bozmadan konuşmaya devam edecektim ki abim orada "Bak bak hallere bak,sanki mecliste siyasi görüşünü açıklıyor"Zeliha yengem dürtükleyerek abimi susturduğunda ,ben de ona göz devirerek umursamadan konuşmaya başladım.

Elimle David'i gösterip "David. İspanya'da okuduğum yıllarda kendisiyle aynı sınıftaydık, böylece arkadaş olduk ve dostluğumuz hala devam ediyor. Aslında David ailesi ile birlikte Londra'da yaşıyor fakat eğitim için İspanya'ya geldi"diyerek açıkladım.

O sırada Pamir'in ağzında bir şeyler hamurdandığını duydum fakat umursamadan bu sefer David'e de döndüm.

"David esta es mi familia"(David bunlar ailem)
Diyerek önce bizimkileri tanıtmaya başladım.

Esta es mi madre, junto a ella están mi apuesto padre y esta hermosa tía.
(Bu annem.Yanındaki yakışıklı babam ve şu güzel hanım yengem)
Sıra abime geldiğimde yüzümü buruşturarak elimle onu gösterdim

Desgraciadamente el que se parece a ese mono es mi hermano, sé que parece muy estúpido.
No me pregunten cómo llevamos los mismos genes, no tengo ni la más mínima idea.(Şu maymuna benzeyen de abim malesef.Biliyorum fazlasıyla salak görünüyor
Nasıl aynı genleri taşıdığımızı sorma en ufak bir fikrim bile yok) David sözlerimin ardından gülmeye başladığında abim kaşlarını çatarak bana baktı "Kim bilir nasıl yanlış tanıttı beni elini adamına"diyerek Zeliha yengeme homurdandığında bu sefer ben de gülmüştüm.

Daha sonra Aknaz hanımları da tanıttığımda.
"Anne biz David de odama geçiyoruz biliyorsun konuşmamız gereken şeyler ve işlerimiz var"dediğimde Annem usulca başını salladı.

O sırada yine gözlerim istemsizce Pamir'e kaydında kaşlarının havalandığını ve kısık gözlerinin hafifçe büyüdüğünü gördüm.

Ona ne olduğunu sorarcasına bir bakış attım fakat dudaklarını ıslatıp içine derin bir nefes çekmek dışında hiçbir şey yapmadı.

David ile odama geçtiğimizde
Çalışma masama oturup birlikte bir avukatlık bürosu açmak için gerekli olan şartları tartışmaya ve internetten gerekli olan bilgileri çıkarmaya koyulmuştuk.

Evet ailemin haberi yoktu ama bu aralar aklımda avukatlık bürosu açmak ile ilgili fikirler vardı.

Çalışmaya başlayalı ortalama 15 dakika olmuşken, birden odamın kapısı hızla açıldı Pamir içeri girdiğinde bize şöyle bir bakış atıp"Devam edin siz, şarj kablosu alıp çıkacağım"deyip odamda yatağımın üzerinde duran şarj kablosunu en az 5 dakika boyunca odanın içinde aradı.

En sonunda yatağın üzerinde olduğunu fark ettiğinde"Ah buradaymış"diyerek şarj aletini aldı ve odadan çıktı.

İlerleyen dakikalarda da annemin meyve tabağı gönderdiğini söyleyerek bize çay getirerek kalem hatta,şal alma bahanesi ile sürekli odama girip David'e kötü bakışlar yollayıp odadan çıkıyordu.

En sonunda Pamir'i kovaladığımda David ile oturup doğru düzgün çalışmamızı bitirdik ve elimizde yeterli kaynakların olduğundan emin olduk aramızda konuşup çalışmalarımızın geri kalanı daha sonra devam edebileceğimizi kararlaştırdıktan sonra David ısrarla otelde kalmak istediğini söyledi Ben de ısrarla bizde kalmasın teklif ettim fakat kendisi otelde daha rahat edeceğini savunduğu için, Ben de zorlamadan kabul ettim.

Sonunda David'i uğurladığımda. Bizimkilerin oturduğu yere gidip Ben de bir sandalyeye oturdum. O sırada Pamir ile göz göze gelmiştik.
O da bana baktığı için gözlerimiz birbirine değdiği anda bakışları daha da yoğunlaştı.
David'in otelde kalmak istemesinin sebeplerinden biri ise Pamir'di resmen odaya her girdiğinde çocuğun üzerinde psikolojik baskı kurarak bir şeyler ararken sürekli gözlerini üzerinde tutuyordu.

Bu da haliyle karşısındaki insanı fazlası ile rahatsız ediyordu.

Kendisine kaş göz yaparak içeriye çağırdığımda su içme bahanesiyle mutfağa gittim.

2 dakika sonra Pamir'de arkamdan gelmişti.

O da bir bardak su alıp kalçasını tezgaha dayadığında yanına gidip tam bacaklarının önünde durdum.
Kollarımı birbirine bağlayarak ağırlığımı tek ayağıma verdim ve"Misafirimi gözlü ve sözlü tacizinden dolayı fail hakkında 3 aydan 2 yıla kadar hapis cezasına çarptırılmam mümkün"

Bir gözünü kısıp çarpık bir şekilde gülümseyerek "Tehdit mi ediliyorum"deyince bende güldüm.

O sırada içerden ablam çagırınca "Bu konu burada bitmedi sonra tekrar konuşacağız"

Kalçasını tezgahtan çekerek üzerime eğildi ve"Bencede bu konuyu tekrar konuşmalıyız
yarın saat dörtte limonlu tepedeki çınar ağacının orada"
Geri çekildi "Seni bekliyeceğim"
Ve o anda hiç beklemediğim birşey yaparak bana doğru iyice eğilip dudaklarını yanağıma bastırarak sulu bir öpücük bıraktı.

Ben şok olmuş şekilde dona kalmışken Pamir çoktan mutfaktan çıkmıştı.

&&&&

Veee kestik

He he he

Kıs nasıldı?

Sizce Açelya buluşmaya gidecekmi/gidebilecek mi?

Tuğba nasıl?😁(Bu arada bu tubağnın iyi halleri ilerki bölümlerde kimbilir nasıl şirret olacak)

5yıldız⭐
5yorum💬
(Bu arada oy ve yorum tamamlama çabanızı tebrik ediyorum)
Sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooook sevyorummmmm♥️♥️♥️♥️♥️🫀🫀🫀🫀🫀

🇵🇸🇹🇷

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin