BENİM OLAN

1.3K 42 5
                                    

Slm oy ve yorum yapmayı unutmayın aşklar seviliyorsunuz🫀

&&&&

"Muhsin ağa! Muhsin
ağa!,cesaretin varsa çık karşıma" Bu Polat'ın sesiydi
"Bide söz verdin Muhsin ağa,bide söz verdin kızımı sana verecem dedin!!" bu lavuk ablamdanmı bahsediyordu.

10dakika sonra.
Üzerime siyah diz boyunda askılı bir elbise giyinmiştim.

Üzerime siyah diz boyunda askılı bir elbise giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama ilk defa yüzüme peçe takmamıştım.
Herkes üzerini giyinmiş ve âşşağıya inmeye başlamıştı.
Merdivenlerden inerken ablamında benimde başımız dikti bize öğretilende buydu ne olursa olsun başını eyme.Avludaki büyük kapıya geldiğimizde Karanyel ailesi ve bizimkiler arkamızdaydı ablam kapıyı açmadan hemen önce Mert abi gelip ablamın beline elini koydu destek vermekistercesine.Birbirlerine bakıp gülümsediler ve ablam kapıyı ittirerk açtı.

Beklendik bir manzara bizi karşıladı.Sinirden yüzü kızarmış bir Polat boynundaki ve anlındaki damarlar beliginleşmişti.Polat malesefki ablamın eski sevgilisiydi.Ama ablamı aldattığını öğrenmemizle ablam buna tekmeyi basmaştı.

"Noluyo,Polat oğlum burada ne işin var"Tabi babam bu aldatma işini bilmediği için Polat'a hala oğlum diyordu.
Hele bi öğrense offf offf işte asıl olay o olurda neyse.Allah korusun.
"Muhsin ağa söz verdin kızımı sana verecem dedin.Hani.Senin sözün ağalığın bu mu"
"O yıllar önceydi Polat kızımla ikinizde birbirinizi severkendi.Artık işler değişti kızımın gönlü başkasındadır"

Babamın sözleriyle dahada sinirlenenen Polat."Dilrubamm
söylesene zorlamı tutuyo bu adam seni yanında" ablamın gözleri dolmuştu anlamıstım konuşursa ağlıyacaktı.Hemen sözü ben devir aldım"Yok canııımm"dedim alayla "Mert abi senin gibi şerefsiz değil.Senin gibi başkalarıyla fingirdeşip de gelip burada seviyorum ayakları yapmıyor mesela,yada senin gibi ablamın üç yılını çalıp evlenme teklifi edemiyecek kadar ödlek değil evel Allah"Dediklerine yüzü bu sefer utançtan kızarmaya başladı "Ne o yaparken utanmadın şımdimi utandın!"son cümlemi bağırrak söylemiş ve alaylı havamdan bı anda kopup yanına doğru yavaşça adımladımladım ve elimi omzuna koyup sıktım "Senin yüzünden mesleğimi tehlikeye atmıyacağım"diye sinirle soludum "Ama bir daha seni bu konağın ve ablamın yakınlarında görürsem işte ozaman, değil mesleğim canım bile umrumda olmaz"başını kaldırdı ve etraftaki adamlarına işaret vererek arabalarına ilrlediler o sırada Polatın yüzüne bir yumruk indi bu mert abiydi "Bu benim olana benimseme eki kullandığın için"doğrulttu ve bir tane daha vurdu sonra kafasını kaldırarak bana abaktı ve yumruğunu havaya kaldırıp
"Baldız! hadi buda senin için olsun"diyerek bir yumruk daha attı ve üzerinden kalktı.

O sırada babam iki yumrukla bayılan polatın adamlarına bakıp "Kaldırın şunu bari konağın önünde pislik yapıyor"
Adamlar şok olmuş gibi bizi izlerken iki tanesi hemen gelip polatı dikkatlice alıp arabaya bindirdiler.Sonunda tüm arabalar uzaklaşırken babam ablama seslendi."Dilruba gel seninle bir konuşalım kızım"diyerek içeriye yürüdü babam.O sırada bizde içeriye doğru geçerken halam yanıma doğru yaklaşıp kalçasıyla kalçama vurdu"Kız sende savcımı olsaymışsın,o nasıl sestir,nasıl esip gürledin öyle"
Hal gülerek konuştuğnda benimde sinirim hafif geçmiş ve yüzüme tebessümümü yerleştirmiştim.Sinirimi yatıştırmak adına su içmek için mutfağa yöneldim mutfaktan içeri girdiğimde Pamir'i şu içerken görmeyi beklemiyordum.
Yanına yaklaşıp sürahiden kendimede bir bardak su doldurup yudumladım.O sırada kendisi suyunu bitirmiş tezgaha yaslanmış beni izliyordu."Mesleği damarlarında akan birini ilk defa görüyorum.Tebrikler bu arada Hukuk fakültesi yeni bitti herhalde" Gülümsedim "Hangi okulda okumuştun üniversiteyi?"diye sordu "İstanbul üniversitesi Hukuk fakültesi mezunuyum.Boyumu ve yaşımıda söyliyimmi"dedim dalga geçercesine"Yok,ben zaten onları biliyorum merak etme sen"Hafif tebessüm edince gözlerim gümsemesine takıldı,sonra gülümsemesi yavaşça soldu ve dudaklarını yalayarak"Öyle bakma anlıyacaklar"Gözlerim gözlerine tırmandığında sorgulayan bakışlar attım"Ne?Neyi anliyacaklar?Kim anlıyor ya?"Yüzünü bana yaklaştırıp "Bana aşık olduğunu anlamasınlar"

&&&&

Helööööö
Ne yapıyorsunuz canlar
İyi bende bölümü yazmıştımda
Yanlişlikla elim değdi sildim
Mafeles🥲

Neyse bidaki bölümde görüşürük❤️❤️❣️🫀🎀

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin