DİKKATT!!
LÜTFEN OY VE YORUM YAPALIMM❤️🩹ÜZÜLÜYORUM SONRABaşımdaki şiddetli ağrımıydı benim canımı yakan yoksa sinirimden miydi.
Polat beni kaçıralı nekadar oldu bilmiyorum.Resmen zaman kavramını yitirmiştim.
Polat canına susamış olmalıydıki beni çarşının ortasında kaçırmıştı.Ben bunları düşünürken odadaki pencereden Mardin'in manzarasını izliyordumpencerem hem manzaraya hemde evin girişine bakıyordu.
O sırada burnundan soluyarak telefonla konuşan Polat'a gözüm takıldı acele acele birşeyler söylüyor panikle resmen terliyordu.
O sırada ağzını okumaya çalışmış ve zorlasada olsa "Pamir Ağa" sözcüğünü çıkartabilmiştim.
Polat acele ile telefonla konuşurken kaldığım konağın dışından silah sesleri duymaya başladım.
Ben çığlık atarak yere eğilirken, en son gördüğüm konağın büyük Demir kapılarının açıldığı ve içeriği siyah arabaların girdiğiydi.
Bir süre yerde bekledim hâlâ silahla çatışma sesleri devam ediyordu.
O sırada kapının dışından sesler duydum"Abiii,bu kapı kilitli"diyen bir erkek sesi daha sonra merdivenlerden çıkan adım sesleri.
Odamın kapısı büyük bir gürültüyle açıldığında. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım ve Pamir'i gördüğümde neredeyse mutluluktan ağlayacaktım hemen ayağa kalkıp ona doğru gittim ve kollarımı boynuna doladım. Yüzümü de boynuna gömdüğümde gözyaşlarım firar etmeye başlamıştı.
Pamir de iki elini belime sardığında ağlamam daha da şiddetlendi.
En son zorla da olsa geri çekildiğimde. Tüm vücudumu süzerek iyi olup olmadığıma baktı.
En son iyi olduğundan emin olup beni desteklercesine elini belime attı ve"Haydi sana zarar gelmeden buradan çıkalım"dediğinde sesinin kırçıllı olduğunu fark ettim ya ağlamıştı,ki bu çok düşük bir ihtimal ya da birilerine bağırdığından sesi kısılmıştı.
Birlikte,bu koca konağın içinde olmama rağmen bilmediğim arka kapısından çıktığımızda hala ön tarafta çatışmanın devam ettiğini belirten sesler çıkıyordu.
Pamir ile birlikte arabaya bindiğimizde şoför sürmeye başlamıştı. İkimiz de hiçbir şekilde konuşmuyorduk.
Yol akıp giderken gözlerim uykusuzluğa ve yorgunluğa dayanamamış olacak ki kapanmaya başladılar.
Gözlerim en sonunda kapandığında ve başım sert bir omuza yaslandığında saçımda hissettiğim nefesle daha da mayışmıştım.
En son bilincim kapanmadan önce onun dudaklarından olduğuna emin olduğum sözler duymuştum"Yorulduğunda dinleneceğin tek durağın olmak istiyorum çiçeğim. Bitkin düştüğünde sarıldığın, mutlu olduğunda yanında olan tek kişi olmak istiyorum"
∞∞∞∞∞∞
Gözlerimi yumuşak bir yatakta açmıştım önce kafamı yan tarafa çevirdiğimde güzel manzaralı bir cam görmüştüm.
Neredeyim hala anlayamamıştım.Yataktan kalkıp paytak adımlarla cama ulaştım.Yemyeşil orman manzarası insana huzur veriyor resmen dert tasa bırakmıyordu.
O sırada odadaki banyonun kapısı açılarak içeriden sadece altındaki siyah eşofman ile Pamir çıktı.
Ben tekrarmı kaçırıldım diye düşünürken beyefendi içerde duş keyfi yapıyordu.Nasılda insanın yüreğine indiriyorlardı ama.
Boynundaki havluyla saçlarını kurularken gözlerim pürüssüz cildine kaydı.Bir anda basan sıcak ile ellerimi yüzüme yelpaze yaparak tekrar cama döndüm.
Önce kokusunu aldım sonra bedenimi saran kollarını hossetim"Ne o avukat hanım yoksa cazibeme dayanamadınızmı"diyerek dudaklarını saçlarıma dayadı ve bir süre öylece durduk.Ellerimi karnımın üzerindeki ellerinin üzerine koyarak kollarının arasında ona doğru döndüm.O gece karası gözlerine bakarak.
"Bende"dedim.
Anlamayan gözlerle bana baktığını görünce"Yorulduğumda dinleneceğim tek limanım ol istiyorum.Mutluyken sana sarılmak.Bitkin düşünce bir tek sana sığınmak istiyorum" diyerek ellerimi omuzlarına bastırarak bu sefer ben öptüm onu.Elleri belimde şaşkınlıktan gözleri irileşmiş bana bakıyordu..
&&&&&
Veeeeee kestik
Nabersiniz açelyalarımmm💐🌹🥀🌺🌷🪷🌸💮🏵️🌻🌼☘️🍀
Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın biraz yorgunum o yüzden ama yeni bölüm istemişsiniz bende sizi kıramadımmm♥️
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
👑Bu bölümüüüü
👑Ozge89004'e ithaf ediyorum.
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Bundan sonra yorum ve oy yapanlara böle bolüm ithaf edicemmmmBayssssss♥️🥀🌹🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...