44.

61 10 0
                                    

Jeremy seděl v šatně a byl zamyšlený. Nebylo mu nejlépe. Právě vystupoval Nick. Mezi ním a Jeremym byl už jen Vincent. Po něm byli dva tanečníci - Jordan a Simon. Marvin půjde jako poslední.
Byl v šoku. Ne ze soutěže, ne z Marvina, ale z jeho nejlepšího kamaráda. Dostal obsáhlou sms, kterou nechtěl nikdy číst.

Ahoj kámo,
promiň, že píšu po takový době. Jsem doma u mamky a musim jí podržet. Můj brácha je totiž nemocnej. Vlastně nám nenávratně umírá před očima a nedokážu o tom mluvit, proto zvládám jenom psát.
Nemusíš se o mě bát ani mě litovat, jen tě chci požádat o jednu věc. Brácha si přeje vidět Marvina. A vím, že se s nim bavíš, takže by ses ho snad mohl zeptat. Byl bys moc hodnej.
P.S.: Nestihl jsem ti to říct, ale chci, abys věděl, že tě mám pořád stejně rád. Nehledě na tvou orientaci.

Viktor

Jeremy si zprávu přečetl znovu a po tváři se mu zkutálela slza. Mrzela ho celá situace, ale hlavně fakt, že celou dobu o Kajetánovi nic nevěděl, od Marvina se pak dozvěděl jen samé špatné věci a teď už ho pravděpodobně nebude mít šanci poznat. Rád by věděl, jak to celé bylo.

Přemýšlel, jak by mohl prosbu vylíčit Marvinovi, aby se nelekl. Rozhodně až po soutěži.
Vykulil oči, když k němu vyčerpaně přišel Nick. To znamenalo, že bude vystupovat Vincent. A po něm on sám.

MarvinKde žijí příběhy. Začni objevovat