Arkadaşlar öncelikle bu benim ilk kurgum olduğu için yazım yanlışları normal hatta bölümler de kısa biliyorum ama dediğim gibi bu benim ilk kurgum
İyi okumalaar♥️
___________________________________________
💫"Hadi daha iyisini yapabilirsin"
Annem ile okuldan ayrıldıktan sonra ben kursa annem ise işine geri gitti.Ve burda ne güzel tek başıma çalışacam derken hocam oradan çıkıp 'hadi yine iyisin,benle çalışacaksın' demişti ve şu an onunla çalışıyorum.
"Hadi hadi!"
Vura vura elim ağrımaya başlamıştı.hiç durmadan yarım saattir boks torbasına vuruyorum ve tek yapmam gereken şey 'daha iyisini' yapmak.
En sonunda torbaya vurmayı bırakıp hocama döndüm.
"Sizce de bu kadarı yeterli değilmi?"diye sordum.gerçekten bu yarım saat içinde yorulmuştum ve şu an tek isteğim biraz bile olsa dinlenmek.sanırım eve gidince kendimi yatağa atacam.
"Tamam,bu kadarı yeterli.gidebilirsin"sonunda!.eldivenleri çıkarıp biraz oturdum.bir yandan suyumu yudumlarken,bir yandan da anneme mesaj atıyordum 'ben çıkıyorum' diye.
Mesajı attıktan sonra yanıtı beklemeden oturduğum yerden kalktım ve üstümü değiştirmek için soyunma odasına giderek üstümü değistirdim.
Aslında fazla terleyen bir insan değilim ama yinede deodorant sıkarak kurstan ayrıldım.
💫
Eve varınca telefonumu ve çantamı yatağımın üstüne fırlatıp kendimi duş almak için hemen banyoya attım.
***
Banyodan saçlarımı da kurutup çıktıktan sonra yatağımın üzerine fırlattığım telefonumu elime alarak uzanacaktım ki karnım'dan gelen seslerle aç olduğumu anladım.
Mutfağa giderek kendime atıştırmalık birşeyler yapıp karnımı doyurdum en azından annem gelene kadar idare ederdim.
Akşam annem eve geldiğinde ona yardım ederek yemek yaptık ve yedik.Yemekten sonra annem ile biraz sohbet ederek uykumun geldiğini fark edip artık odama gittim ve kendimi bildiğin yatağa fırlattım.
💫
Sabah alarmın çalması ile uyandım.mutfaktan sesler geldiğinde mutfağa doğru adımlayarak kapının önünde durdum annem kahvaltı yapıyordu.beni gördüğünde sırıtarak "Günaydınn" diyerek çayını yudumlamaya devam etti.
"Günaydın"
"Eee alışabildin mi yeni okuluna?"
"Eh işte bı aksilik yok"diye cevap verdim.
"Arkadaş edindin mi bari?"diye sordu neşeli ses tonuyla. Şimdi ne diyecem,aslında üç kız var ama onlarda sırf bir kere konuştum diye hemen arkadaşım olmuyorlar.
"Birkaç kişi ile tanıştım ama beni sevdiler mı pek bilmiyom"
"Sıkıntı yok en azından konuşmuşsun o da birşey değil mi?" dedi sırıtarak.öyle öyle havadan sudan konuştuk.
Kahvaltımızı yapıp üstümü değiştirdikten sonra okulun yolunu tuttuk.
Okula giderken sık sık annem bana 'arkadaş edin tamam mı?' diye tekrarlıyordu her seferinde başımı sallasam da pek öyle olur mu?bilmiyorum.
Sonunda okula varmıştık.
"Görüşürüz tatlım"
"Görüşürüz"arabadan indiğimde annem gitmişti.okula doğru ilerlediğimde o çocuğu gördüm.bi dakika o bana doğru mu geliyor?
Neden geliyor ki bu şimdi?
Yanıma geldiğinde "Günaydın" dedi sıcak bir ses tonuyla.
Bir çift ela göz
Ela gözlü.
Babam'ın gözleri gibi...
Amaan bana ne ki onun gözlerinden.
"Günaydın"dedim ve onu takmayarak okula doğru ilerlemeye devam ettim.
"Hey! Bekle"bana mı seslendi o?arkamı döndüğümde göz göze geldik.
"Adın idil di değil mi?" dedi gözleri boynumda belli olan doğum lekeme bakarken.
"Evet,neden?"diye sordum.
"Hiiç yani doğru mu hatırlıyorum diye"sesinde yalan vardı ama kurcalamadım.
"Barış ben, tanıştığıma memnun oldum"diyerek elini uzatıp kendini tanıttı.
Bu ela gözü,bu bakışı bu ismi nereden tanıyorum?
Elini tutup sıkarak "Bende" dedim.
"Eee o zaman gidelim sınıfa"
"Olur"
Beraber sınıfa doğru ilerlemeye başladık.sınıfa girdik.öğrendiğimize göre ilk iki ders boşmuş.
en azından kitap okurum diye düşünerek çantama dönüp okuma kitabımı çıkaracaktım ki gözüm Barışa kaydı
Ona baktığım da ise onun çoktan bana baktığını gördüm.
O ela gözleri pür dikkat beni izliyordu.
Ona baktığımı gördüğü an önüne arkadaşlarının kendi aralarında konuşmalarına döndü.
Bu çocukta bir gariplik var.
Bende kitabımı çıkarıp önüme döndüm. kulaklığımı da takıp okumaya başladım.
____________________________________________
💫
Sanki uzun oldu ha?
Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Yumruk
Teen FictionYeni okuluma başladım.İlk günüm.Önceki okulum'dan ayrılmam'ın nedeni ise bir kız ile kavga etmem ama ben haklıydım. "Pşt pşt şu kıza bak" "Yeni gelmiş" "Yalnız kız güzel ha" Ben İdil naz Çakır.İnsanların deyişiyle 'soğuk,ruhsuz'olan o kız. Bakalım b...