Yeni bölüm ile merhabaaa
Arkadaşlar öncelikle bir açıklama yapmak istiyorum
Eğer bölüm adlarının çok alakasız vb. gittiğini düşünüyorsanız söyleyim ben bölümün içeriği ne ise ona göre bölüm adı belirliyorum.atıyorum bölüm de kavgalara yer verildiyse o bölümün adını ‘kavga’ koyuyorum.yani bunu bilerek okuyun.
Vote vermeyi unutmayıın
İyi okumalar💜
____________________________________________
Bir söz insanı nasıl bu kadar mutlu edebilir ki? Düşünsenize küçükken bile sana ‘sen bir daha gülme ya’ ya da ‘çok çirkin gülüyorsun ya’ gibi şeyler söylüyorlar.
Ama biri gelmiş sana “gülmek sana çok yakışıyor” diyor.
Mutlu olmaz mısın? Ben olurum. Çünkü arkadaşlarım bana böyle şeyler söylemezlerdi ama Barış yaptı.Bana,gülmek sana çok yakışıyor dedi.
Bir süre hâlâ gülerek öyle kaldım.Sonra çocuğun karşısında bir mal gibi,yüzümde sırıtışla kaldığımı hatırlayarak kendime geldim.
“Teşekkür ederim” hâlâ sırıtarak bakıyordum.tabi o da bana.
“Hadi artık gidelim yeter bu kadar eğlence”Sinan'ın gülerek konuşması ile ona döndüm.
“Peki”
Tekrar ilerlemeye başladık.O sırada telefon sesi yükseldi.Kimin olduğuna baktığımda Sinan'ın olduğunu gördüm.o telefonu açıp konuşurken ben de Barış ile birbirimizi sağa sola ite ite devam ettik.bir yandan da gülüyorduk.En sonda ben yeri boylarken Barış tepemde kahkaha atıyordu.ben de onunla beraber kendi halime gülerken Sinan telefonu kapatıp,yanımıza geldi.
Bu halimize ‘siz insan mısınız?’ bakışı atıp bana elini uzattı.elini tutarak kalktığımda Barış'ın sırıtarak beni izlediğini gördüm.
Ben de ona karşılık verdiğimde tekrar ilerlemeye devam ettik.
Bir süre sonra Sinan kursa gitmiş,Barışla ben de Mert'in evine gitmeye başlamıştk.
Burak yarı yolda bizi arayarak “Arkadaşlar Mert'i kaybettik.sanırım g*tüne fazla gol yedi çabuk gelin” demişti.Şu an Mert'in evine doğru gidiyorduk.
***
Eve gelmiştik.Barış zile basarken beklemeye başladık.Kapıyı açan; 30'lu yaşlarında gösteren,sarışın,yaşına göre ideal kiloda tatlı bir kadın'dı.Bu Mert'in annesiydi.
Kadın gülerek geçmemiz için kenara çekildi “Hoş geldiniz çocuklar” ses tonu çok hoştu.sanırım kadını yeterince övmüştüm ama Acun Ilıcalı 'nın bir lafı vardır ‘hoy maşallah’ yani kadın öyle biri çok tatlı,anam ben bunu yerim.
İlk Barış girdi “Hoşbulduk Zehra abla” adını da öğrendiğime göre sıkıntı yok.Zehra abla bana gülerek baktı.“Sen de İdil olmalısın? Burak bana ‘5.bir arkadaşımız var’ demişti” elini bana uzattı “Zehra ben.bana Zehra abla diyebilirsin” Sıcak yaklaşımı ile ben de uzattığı eli tuttum.
“Tanıştığımıza memnun oldum Zehra abla” kadın elini uzatarak içeri geçmemi isteyince ben de ayakkabılarımı çıkarıp içeri geçtim.
Evleri çok güzeldi.“Burak ile Mert içerdeler(odayı kast ediyor) siz de geçin.ben de size atıştırmalık birşeyler hazırlayım” bunu demesi ile mutfağa doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Yumruk
Teen FictionYeni okuluma başladım.İlk günüm.Önceki okulum'dan ayrılmam'ın nedeni ise bir kız ile kavga etmem ama ben haklıydım. "Pşt pşt şu kıza bak" "Yeni gelmiş" "Yalnız kız güzel ha" Ben İdil naz Çakır.İnsanların deyişiyle 'soğuk,ruhsuz'olan o kız. Bakalım b...