22.bölüm/ Ceza

1.8K 103 46
                                    

Ya bak yine a ile bitti!!!!!
Neyse vote vermeyi unutmayıııın
İyi okumalar 💜

(Hayırdır kısa kestim)

____________________________________________

Sağ elim boşta olduğu için elimin üzerinde bir el hissettim.

Elime baktığımda Barış'ın eli avuç içim ile oynuyordu.

Gözlerimi elimizden çekip Barış'a baktım. O ise sanki hiç birşey olmamış gibi yazı yazıyordu.

Ben de bu durumu sorgulamadan elimi onun eline kenetledim. Ve o esnada Barış'ın gülme sesi geldi kulağıma.

Hoca tahtaya yazı yazmakla meşguldü. Bu durumu fırsat bilerek Barış'a döndüm. “Ne gülüyon ne?”

O da bana bakarak “Garip geldi” dedi. Yani haklıydı. Çünkü bana da garip geliyordu. Bu ben değildim.

Çok şükür zil çaldığında rahat nefes verdim. Bi an hiç çalmayacak sandım. Kalemi defterin üzerine bırakarak bana doğru gelen Kumruya baktım. Yanıma gelerek sıramın üzerine oturdu. “Naber kız?”

“İyi” diye kısa cevap verdim. Kumru gözlerini benden çekerek etrafa bakış attı. Ve sanırım Burak'a bakıyordu. Çünkü bakışları arkamda durdu.

Arkamı döndüğümde Burak ona tiksinerek bakıyordu. Tekrar önüme döndüm. Ve Kumru'nun ona dil çıkardığını gördüm.

Ben Kumruya gülerken, Kumru kolundan tutarak yerimden kaldırmaya çalıştı. “Gel gezelim biraz”

Kabul ederek ayağa kalktım. Kumru beni kapıya doğru yürütürken arkasını döndü ve Ebru ile Yaren'e de seslendi. “Kızlar aşağı iniyoruz. Sizde gelin” sonra Sudeye döndü. “Sude sen de gel”

Ebru ve Yaren ve Sude de yanımıza geldiklerinde Kumru son kez Burak'a dil çıkardı. Sınıftan çıkmadan önce ise gördüğüm tek şey Burak'ın çok hafif yukarı doğru kıvrılan dudağıydı. 

Tamam ben bunları ayarlarım dedi iç sesim.

Ben de yardım ederim canım.

Sınıftan çıkmıştık. Şu an kızlarla aşağıda sohbet ede ede geziyoruz. Az önce de Yaren'in platoniği olduğunu öğrendim. Başka sınıftan.

“Eee Sude. Var mı seninde bi sevdiğin?” diye sordu Kumru Sude'ye imâ ile. Sude kısa süre Kumruya baktıktan sonra gülerek önüne döndü. “Yok”

Aslında sanki yalan söylüyordu. Kurcalamak istemedim. Ama bana gerek kalmadan Kumru Sude'nin yanına geçti. “Ya hadi gerçeği söyle”

Sude onu yanından itmeye çalışarak “Yok diyorum ama” dedi. Bir yandan da gülüyordu. Kumru pes etmiş olacak ki Tekrardan yanıma geçti.

Kısa süre içinde zil çalmıştı. Sınıfa doğru giderken Kumru kantine gideceğini söyleyerek yanımızdan ayrıldı.

Ben ve kızlar sınıfa geçtik. Sırama doğru ilerledim ve yerime oturdum. Diğerleri kendi halindeydi.

Her zamanki gibi Burak, Mert ile uğraşıyor. Mert ondan kurtulmak için resmen Barış'a yalvarıyor. Sinan uyuyordu. Bu çocuk niye bu kadar çok uyuyor ya?

Benim yerime oturmam ile Barış önüne döndü. Ona bakarak “Sinan niye bu kadar çok uyuyor” diye sordum. Kısa bir an Sinan'a baktı. Sonra tekrar bana bakarak “Bilmiyorum. Bize de söylemiyor” dedi.

Ben arkamı dönerek Sinan'a baktım. Yeni uyandığı belli olan gözleri ile sınıfı tarıyordu. Ama sonra durdu. Baktığı yere baktığımda Sude'ye baktığını gördüm.

Tek Yumruk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin