Isabella Wilson. Sam Wilson lánya vagyok. Vagyis a fogadott lánya. Mindig azt mesélte Sam, hogy megtalált az ajtaja előtt alig fél évesen majd örökbe fogadott. Jó sorsom lett nem tagadom, mikor Sam elment a katonaság miatt Sarah-nál kötöttem ki. De miután Sam leszerelt csakis otthon laktam. 16. szülinapomra szerelt le ami már majdnem 4 éve volt. Azóta szinte minden napot együtt kezdünk és zárunk. Reggeli és vacsora ez a két dolog szent nekünk mert akkor tudunk a legtöbbet beszélni a másikkal.
Mindig őszinték vagyunk egymással de érzem, hogy valamit nem mond el nekem. A zsigereimben érzem és ez nem tetszik.
Rólam annyit, hogy szőkés-barna hajam a lapockámig ér és zöld szememhez én kifejezetten imádom. Magasnak nem mondanám magam bár alacsonynak sem a magam 167 cm-mel.
Nehezen barátkozok de ha kell kiállok másért is. Pont ezért is jobban szeretem a fájdalmas igazságot mint a simogató hazugságot. Lehet ez az oka amiért mindig az emberek mögé akarok nézni. A hátteret kutatom. Mi az igaz és mi a hamis. Tényleg olyanok amilyenek vagy van egy teljesen elzárt és elnyomott énük. Szeretem elemezni az embereket bár társaságban utálok lenni. Félelmetes kettős mérce.
Imádok a szabadban lenni. Még, ha csak olvasni is de egyszerűen megnyugtat és segít fókuszálnom. A szabad levegő kitisztítja a gondolataim és sokkal hatékonyabb tudok lenni utána.
Nem is ez a lényeg hanem az, hogy az unalmas életembe hogyan is toppantak be a Bosszúállók úgy mint egy bomba.
Sziasztok!
Újra itt egy új könyvvel!
Hihetetlen, hogy majdnem 3 éve kezdtem el írni az első publikus könyvem és azóta mennyit fejlődtem!
Kicsit gondolkoztam, hogy biztos ki akarom-e ezt tenni és még mindig nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet de a bátraké a világ! Ez a mottó a könyvben is!Remélem tetszeni fog!
Ui.: Minden hétfőn teszek ki rendes részt! Holnap hozom a hivatalos első részt!
Puszika!😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Szabad? (Bosszúállók f.f)
Fiksi PenggemarIsabella Wilson vagyok. Mindig furának könyveltek el ugyanis valamiért mindig a miértet kerestem. Nem a mit amit sokan mutatnak magukból, vagy, hogy mit csináltak én arra voltam kíváncsi miért... Miért hagyott el? Miért hazudtak? Miért csaltak? Miér...