Jmenuji se Irina. Jsem vcelku obyčejná holka. Tenhle rok přestupuji na novou školu, protože jsem v mé staré škole vyhodila ředitelky věci z okna. Jooo, bylo to schválně.. no a co? Vyhodili mě.
-----
1. DEN ŠKOLY!Pěkný no, trochu si tady přijdu jako outsider, ale kluci tu jsou fakt pěkný. První vlastnost kterou o mě nevíte. Hrozně ráda flirtuju, a hraju si s klukama. Hrozně mě to baví, ale jedinej problém je, že se dokážu hrozně rychle zamilovat na což jsem taky v minulé škole hodně trpěla.
Já: "Auuu.!!! Sakra dávej pozor!"
Neznámý: "Jé, promiň..moc se omlouvám. Neviděl jsem tě."
Já: " To je v pohodě...ježiš..
"Neznámý:" Nebuď tak naštvaná. Ty jsi tu nová? Ještě jsem tě tu neviděl. Já jsem Marek. A ty?"
Já: "Já jsem Irina. A jo jsem tu nová, ale vůbec nevím kam mám jít. Moje třída je 3.B, ale nevím kde je, tak jestli bys byl tak hodnej a dovedl mě tam.
"Marek: "No to si děláš srandu? Jsme spolužáci!"
Já: " Super.."Marek byl fakt krásnej. Měl hnědý oči a blond vlasy. A ten nejkrásnější úsměv co jsem kdy viděla. Nebyl sice moc vysokej, ale pořád vyšší než já a krásně voněl. Šli jsme spolu do třídy a on řekl ať se posadím vedle něho. Potom na mě celou hodinu koukal a usmíval se.. vůbec nic neříkal. Najednou mu do očí spadl pramen vlasů a já natáhla ruku abych mu ten pramen dala zpátky.Jak jsem tak natahovala tu ruku , Marek mi ji chytl a dal ji pod stůl a dokonce hodiny jsme se drželi za ruce. Srdce mi bušilo jako o závod! Celá jsem se klepala, ale vůbec jsem nevěděla co to má znamenat. Asi jsem se mu líbila a jestli jo tak je to jenom dobře, protože on se mi líbil hrozně moc. Vždycky jsem se po něm tak koukla a celá se rozzářila. Byl to pocit jako kdyby do vás vjel elektrickej proud. Měla jsem sevřenej krk a začala se mi potit ruka. Z toho jsem byla nejvíc nervozní, když se mi začala potit ruka. Doufala jsem že mu to nebude vadit a tak jsem mu pustila ruku a jako jsem se prohrábla ve vlasech, aby se mi ta blbá ruka trochu provětrala. Marek si asi myslel že už si ho nechytnu a tak mi dal ruku na stehno a jemně mě hladil. Bylo to hrozně příjemný a zárověn vzrušující. Měla jsem šaty. Což je pochopitelný když je září a to je ještě celkem teplo a k tomu první den školy, takže jsem chtěla vypadat co nejlíp ve svých bílých šatech nad kolena. Marek začal šahat i výš, ale tohle už jsem nechtěla. Hrozně jsem se lekla, protože já jsem z toho měla romantiku a on už mi tady dělá neslušný návrhy. Nejsem žádná holka který by se to nelíbilo, ale je první den školy a já nechci aby na mě už takhle někdo šahal... Celkem jsem se naštvala a poprosila učitele jestli nemůžu na záchod. Zvedla jsem se z lavice a usmála se na Marka jako že je všechno v pořádku. Šla jsem chodbou a trochu jsem tam bloudila, protože až když jsem vyšla ze třídy mi došlo že nevím kam mám jít a vracet zpátky se mi nechtělo, protože by si učitel a celá třída řekli, že si neumím poradit. Potkala jsem jednu milou holku, která zrovna na chodbě kouřila, ale vypadala celkem sympaticky.