27

148 3 0
                                    

Jacob byl na californskýho kluka hodně poroznej a hodnej. Otevřel mi dveře od auta a choval se ke mě jak ke královně. V autě se mě zeptal, co poslouchám za muziku, že mi tam pustí co budu chtít. Jeli jsme do baru, kterej se jmenoval "La Tesa." Na blbej bar, to bylo celkem luxusní. Nevěděla jsem, jestli na to budu mít peníze a Jacob řekl, že mě pozval, takže všechno zaplatí. Vypili jsme nějaký panáky a potom už se Jacob hodně rozpovídal. Hodně jsme se ten večer nasmáli. Bylo mi s ním dobře, ale nejhorší bylo, když jsem věděla, že to je jenom na dva měsíce. Potom jsme šli na procházku na pláž. Jacob už se trochu zklidnil a byl zase vážnej a romantickej. Přede mnou byla v písku díra, ale já blbec si jí nevšimla. Málem jsem do ní spadla, ale Jacob mě stačil chytit. Dívali jsme se sobě do očí a zhluboka dejchali. Věděla jsem ,že ho chci políbit, ale nebyla jsem si jistá, jestli to on chce taky. Zadívala jsem se mu na rty. Měl je tak krásný. Plný a rudý. Když viděl, že jsem zaostřila na jeho pusu, kousl se do rtů. Přišlo mi to hrozně sexy a tak jsem se mu koukla zpátky do očí a zasmála se. Jacob řekl "konec srandy" a pomalu se ke mě nakláněl. Čím víc byl u mě, tím víc mi na těle naskakovala husí kůže. V tý době jsem se ještě nikdy nelíbala a tak jsem byla celkem nervní, jestli to budu umět. Chvilku jsem se sekla, ale pak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. Naše rty už byly vážně blízko. Jacob mě nejdřív jenom políbil, aby zjistil, jestli chci pokračovat a pak jsem ho začala líbat. Bylo to tak krásný, a oboum se nám to tak moc líbilo, že jsme pak celou dobu už nedělali nic jinýho než se jenom líbali. Jacob mě chytnul a vzal si mě do náruče. Trochu jsem se lekla, co to dělá. Běžel se mnou do moře a byl hrozně nadšenej, že jsem se bránila .Neměla jsem na sobě podprsenku, protože jsem měla jenom takový tílko, kde jsem jí ani nepotřebovala. Když o tom tak teď mluvím, přijde mi to směšný, ale bylo to tak. Jacob mě hodil do vody a když jsem se vynořila, pořádně jsem ho pocákala a stáhla ho k sobě. Jacob se vynořil za mnou a já o tom nevěděla. Bafnul na mě a já se hrozně lekla. Stoupla jsem si a řekla, že tuhle blbou hru už hrát nebudeme. Čekala jsem od něho odpověď, ale místo toho se mi zadíval na prsa a usmál se. Tílko mi prosvítalo a byly mi vidět i bradavky. Začala jsem se smát, protože v takovýhle situaci nešlo dělat nic jinýho. Jacob se jen usmál a řekl, že je to sexy. Koukla jsem se na něj a šla za ním. Čekala jsem, že to budeme i dělat, ale na prvním rande? NE! A nestalo se to ani nikdy potom, protože jsem to poprví dělala se svým ředitelem, ale to už je starý příběh. A jak to s Jacobem dopadlo? Nevím. Po tomhle krásným dnu, už mi nezavolal a já mám pocit, že v tom má prsty Nikol, ale doteď jsem nepochopila, co dělá u mě v nemocnici na pokoji.

Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat