21

138 2 0
                                    

Otočila jsem se na něj a on v ruce držel bílou růži. Podal mi ji a řekl, že je pro jeho princeznu. Usmála jsem se a pohladila ho po tváři. Jednu ruku měl za zádama a v ní něco držel, ale pořád mi nechtěl říct co. Držel v v ní kytaru a měl pro mě připravenou písničku. Jednu nohu dal na lavičku aby se zapřel a mohl na ní položit kytaru. Začal hrát a zpívat. Byla to krásná, pomalá písnička. Tohle byl zvláštní kluk. On na holku nešel přes sex, ale romantiku. Nevěděla jsem, jestli se mi to líbí nebo ne, protože jsem na tohle zacházení nebyla zvyklá. Byl tak milej a hodnej, ale bála jsem se, jak mu říct, že jsem už do někoho zamilovaná. A pak mi to došlo! Kristian nemá jak se dostat domů a já ho nechala v motelu. Sakra! Co budu dělat? Mám dvě možnosti. Buď tu budu s krásným Chrisem a užiju si s ním večer a tuhle párty, nebo si pojedu pro Kristiana, kterej nejspíš pořád volá s manželkou. Volím Chrise. Nevím proč, ale kousek mě, mi napovídal ať zapomenu na Kristiana a najdu si někoho ve věku jako jsem já a Chris aspoň neměl těhotnou manželku. Vytrhla jsem Chrisovi kytaru z rukou a začala ho líbat. Trochu zpanikařil, než si uvědomil, že mě má líbat taky. Beze slova jsem ho vzala za ruku a odvedla zpátky na párty. Bez povšimnutí jsme vyšli schody a hledali volný pokoj, jenom pro nás dva. Všude bylo plno, ale zbyl poslední pokoj, kde jsme se nedívali. Šli jsme tam, ale byl až na konci chodby, takže jsme se museli opět prorvat davem lidí. Doufala jsem, že tam bude volno. Držela jsem si palce i u nohou a přála si ať to celý vyjde. Otevírala jsem dveře a nikdo nikde. Hurá! Konečně volnej pokoj. Řekla jsem Chrisovi ať se posadí na postel, že za ním hned přijdu. Chtěla jsem mu udělat překvapení a přijít za nim jenom ve spodním prádle. Šla jsem se vysvlíct do koupelny a najednou za dveřma slyším vzdechnutí. Říkala jsem si, kdo tam asi tak může bejt. Otevřela jsem dveře a zastavil se mi dech. Nemohla jsem se pohnout, byla jsem ztuhlá a nevěděla jsem, jestli mám brečet, křičet nebo utéct. Nejradši bych utíkala, ale nohy jako kdybych měla přilepený. Byl tam Kristian s Emily. Byli polonahý a chtěli jít na věc. Když mě viděl Kristian, zarazil se a chtěl mi to nějak vysvětlit, ale Emily se na mě jen smála. To bylo to, jak mi chtěla vrátit, že jsem ji tenkrát nevzbudila. Nechala mě si myslet, že je zranitelná, když se rozešla s Justinem a mezitím mi sbalila Kristiana a chtěla, abych trpěla. Připadala jsem si jak papiňák. Všechno se to ve mě vařilo a já už to nevydržela a vzala do ruky obrovskou vázu, která stála vedle mě a hodila jsem ji po Emily. Ta hnusná kráva se boužel zklonila a dopadly na ní jen střepy.

Emily: "tady to máš zlatíčko.."Já: "ty jsi tak hnusná! Rozešel se s tebou kluk, tak mi přebíráš toho mojeho? Už chápu proč tě Justin odkop. Takovou hnusnou děv...."Nestihla jsem to doříct, protože mi Emily vlepila obrovskou facku.

Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat