S Markem jsme se sešli ve městě. Jen mě pozdravil a šli jsme. Celou dobu skoro nic neříkal. Jen jsme všude chodili a hledali blbý hrnky, který jsme nakonec vůbec nenašli. Začalo se stmívat a já jsem Markovi řekla, že musím domů, protože zítra je škola. Tak řekl, že mě doprovodí na zastávku. Šla jsem si koupit lístek a Marek šel vedle mě a něco si pro sebe mumlal. Byla jsem fakt otrávená z dneška. Byl to nejhorší venek a to jsem od Marka čekala víc. Pořád jsem si říkala jakto, že na mě nic nezkusil a najednou mě chytnul za ruku a vypláznul na mě jazyk. Usmála jsem se a radši už jsem si pro sebe nic neříkala. Vedli jsme se tam po městě za ruku jako nějaký milenci, smáli se tam a blbnuli. Když jsme došli na zastávku a sedli jsme si, začala jsem se na druhou stranu rozhlížet, kdy už pojede autobus. Když jsem otáčela zpátky hlavu na Marka, tak jsem se trochu lekla protože byl na mě úplně nalepenej a hned mi vlepil pusu. Byla mi trochu zima a tak jsem se k němu tiskla a přitom ho líbala a šeptala mu do ucha že ho mám ráda. Autobus po chvilce přijel a Marek se smutně podíval a dal mi pusu na čelo. Když jsem vešla do autobusu, musela jsem si sednout abych to všechno rozdejchala jak moc jsem se usmívala a zářila na všechny strany. Nandala jsem si sluchátka do uší a začala poslouchat písničky. Mamka vždycky říká, že kdo poslouchá písničky je zamilovanej. A od tý doby, když mám sluchátka ,vždycky si na ní vzpomenu, ale musím uznat, že já vážně poslouchám jen když mám to šťastný období. Když jsem večer dorazila domů, těšila jsem se že budu mít na chatu zprávu od Marka a pak jsem si vzpomněla, že mi měl psát i Alex. Připojila jsem si mobil na wifi a najednou mi dvakrát zapípal mobil. To znamenalo dvě zprávy, ale obě byly od Marka. Psal, že mu je se mnou dobře a moc se mu to líbilo. Psali jsme si dlouho až do noci. Mamka se mě pořád ptala, proč se nad tím mobilem tak usmívám a já si to ani neuvědomovala. Je to hrozně krásnej pocit, když se usmíváte nad něčím tak zvláštním jako jsou obyčejný zprávy. Měla jsem pocit, že jsem do Marka hrozně zamilovaná a on se mě pořád na chatu ptal, jestli spolu zítra půjdeme do školy a jestli mi může dát předevšema pusu. Napsala jsem, že ne, protože tady pořád byl Alex s kterým jsem si to nechtěla pokazit. Cítila jsem se jako nějaká děvka. Udržuju si tu dva kluky a oni o sobě navzájem neví. Nejhorší je , že já se líbám v jeden den s Alexem i Markem. A tak jsem Markovi napsala, že budeme jenom kamarádi,ale prozatím.. Bylo vidět, že je z toho smutnej a řekl, že jde spát. Tak jsem tak přemýšlela a nemůžu s ním chodit nejenom kvůli Alexovi, ale znám ho chvilku a byla jsem s ním jednou venku a vůbec ho neznám. To i Alex mi o sobě řekl víc než Marek..