Líbali jsme se. Cítila jsem, jak Kristian v kalhotech tvrdne a řekla jsem mu, že si musí ještě chvíli počkat. Usmál se na mě a utíkali jsme zpátky k autu. Nasedli jsme do auta a vyjeli. Už jsem se moc těšila.
Kristian: "ale né...sakra!"Já: "co se stalo?"Kristian: "dochází benzín. Tohle už nikam nedojede.Promiň zlato, ale musíme jet rovnou do motelu."Trochu mě mrzelo, že jsme spolu celou noc neprotančili, ale zároveň jsem se těšila co se bude dít v motelu. Auto jsme dotlačili do prvního motelu co jsme našli. Naštěstí byl zarohem takže jsme neměli žádný problém.Ubytovali jsme se a čekali na pokojovou službu, až nám donese nové ručníky. Šla jsem do koupelny, abych nám připravila horkou vanu. Voda už byla napuštěná a já jsem do ní přidávala bublinky. Ohnula jsem se přes vanu, protože jsem tam skoro nedošáhla a najednou jsem na zadku cítila něco trvdýho. Byl to Kristian. Už na mě byl připravenej v plný zbroji a hrozně mě to vzrušovala. Zůstala jsem v poloze opřená přes vanu a čekala co Kristian udělá dál. Hladil mě pomalu po zadku a po stehnech. Při každym jeho doteku mi naskočila husí kůže. Olízla jsem si rty. Všechno co se mnou Kristian dělal byla slast. Najednou Kristianovi zazvonil telefon. Naštvalo mě to. Úplně nás to vyrušilo a navíc mu volala jeho manželka ... Grrrrrrrrr!!!!!!!Crrrr,crrrr.Kristian: "ahoj zlato, děje se něco?"Viky: "jen jsem se chtěla zeptat jak se máš a co ve Francii? Moc mi chybíš a miminku taky. Dneska jsem byla na ultrazvuku a už vím co to bude. Čekám holčičku! Lásko moje, tu jsem si moc přála."Kristian: "to je úžasný zlato..."Už jsem to nemohla poslouchat. Kristian se začal usmívat a byl zase ve světě s tou krávou! Zhluboka jsem se nadechla a začala jsem přemýšlet nad tím, jak to udělat abych si ho přitáhla zase k sobě. Dostala jsem nápad. Šla jsem zpátky do koupelny a vzala si na sebe svoje spodní prádlo s krajkou a podvazkama. Tomu určite Kristian neodolá. Vešla jsem do dveří, opřela jsem se a koukla na Kristiana svůdným pohledem. Hned zbystřil a skoro s Viky přestal mluvit. Šla jsem k němu blíž a on začal panikařit. Bylo roztomilý, jak se nedokázal soustředit na ní a koukal jenom na mě. Zase jsem se cítila na koni a opřená v sedle. Teď už jsem věděla, že ho mám omotanýho kolem prstu já. Kristian s ní pořád telefonoval a začal se zadrhávat v mluvení, když jsem byla u něho, klekla jsem si na kolena a začala mu rozepínat kalhoty. Teď už vážně neměl slov a ta jeho Viky na něj do telefonu řvala, proč ji neodpovídá. Řekl jí jenom "promiň, ale musím končit." Vzala jsem "ho" do pusy a začala ho kouřit. Sténal mi sladce do ucha a moc si to užíval.