9

236 3 0
                                    

Dva dny nikdo nevolal, ani nepsal. Nikdo ve škole z lidí, krerý bych znala tam nebyli. Říkala jsem si, že jsem to všechno zkazila. Líbala jsem se s kamarádkou, napsala jsem Markovi, že budeme jenom kamarádi a Alex ani neví, jak na tom u mě je.. Cítím se hrozně. Jen sedím v lavici a nedávám pozor ...

Ťuk ťuk!!
Marek: "Dobrý den, Paní učitelko omlouvám se, já zaspal."
Marek se kouknul na mě a usmál se. Zase měl dobrou náladu a já taky, že přišel. Za dvě hodiny jsme šli do kina na nějaký dokumentární film o opicích a lidech. Kravina to byla. Teda aspoň myslím. Já totiž ten film skoro neviděla. S Markem jsme pochopitelně seděli vedle sebe. Film začal. Já jen seděla a koukala na plátno. Čekala jsem, jestli Marek něco zkusí. Pět minut nic a pak mě chytnul za ruku. Hladil mi ji a vždycky se na mě otočil a tak rošťácky se usmál. Byla jsem z něho vážně zmatená. Jedem den po mě hází mopem a nebaví se se mnou a druhej den po mě zase kouká. V tomhle klukovi se nevyznám. Takhle to trvalo asi pár minut a pak si opřel hlavu o moje rameno a jakoby si na mě lehnul. Vždycky se trochu zvedl a políbil mě na rameno. Já jsem dělala jakože nic a tak abych si ho všimla, mě do toho ramene začal i kousat. Celkem to bolelo, ale bylo roztomilý jak chtěl ,abych mu věnovala pozornost. Vedle nás seděl takovej třídní pár. Dělali, že to maj hrozně složitý, protože spolu "chodili" jen občas. Prostě když se jim zachtělo, řekli si: "joo, tak dneska spolu jako jsme." .. Byli by spolu roztomilý, kdyby si to nedělali takhle složitý. S Markem jsme na ně koukali a smáli se, protože se tam zrovna hádali, ale museli potichu, protože je učitelka několikrát napomenula, že mluví moc nahlas. Marek se ke mě naklonil a pošeptal mi že mi to dneska moc sluší. Když mi to šeptal, měl svojí tvář úplně natěsno na tý mojí a když chtěl hlavu vrátit zpátky do původní polohy, vždycky si tu tvář o mě jako otřel a došlo to do bodu, kdy jsme u sebe měli rty. Vždycky jsme se usmáli a šli zase od sebe. Takhle to bylo několikrát, až když jsme rty měli přímo u sebe, dal mi Marek pusu a pak další a další a další. Byli jsme v kině, kde nás všichni spolužáci a učitelé mohli vidět, a on mi zrovna chce dát pusu. Bylo to krásný. Tohle mi s Markem chybělo. Byla jsem ráda, že jsme zase v pohodě. Když jsme šli z kina, Marek jakoby byl zase vyměněnej. Dělal jakoby se nic nestalo a šel vzadu s klukama. Zatímco já si šla sama ve předu a musela jsem poslouchat jak se vzadu smějou. Přišlo mi, jako kdyby mě Marek využíval. Jako kdybych byla nějaká jeho hračka na zahnání  z nudy a to jsem nechtěla.


Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat