4

332 5 0
                                    

Tak jsem si k němu teda stoupla a přitiskla co nejvíc to šlo. Pohladila jsem ho rukou po břiše. Samozřejmě pořád měl tričko a já přes něj cítila jak má namakaný břicho. Hrozně se mi to líbilo. Řekl mi, že mi to sluší a pak mě začal líbat. Hladil mě při tom ve vlasech a líbat vážně uměl. Pak jsem si sedla na svojí postel a poklepala rukou na matraci, ať si sedne ke mě. Hned si sednul a zase mě začal líbat. Oba jsme se položili na postel a hladili se po celém těle. Ani slovy nedokážu vyjádřit, jaký to pro mě byl pocit. Zajel mi rukou pod tílko a já se usmála a kousla ho jemně do rtu. Pak jsem mu zajela pod tričko já, protože mě hrozně zajímalo jak moc má vypracovaný břicho a měl ho úžasný. Otočil si mě na sebe a chytil mě pořádně za zadek.Přehodila jsem si vlasy na druhou stranu a pořád jsme se líbali. Nechtěla jsem s ním zatím nic víc. Já jsem totiž ještě panna, ale dokázala bych si to poprvé s Alexem představit. Pak jsem Alexe začala lechtat a on si sednul na postel a dal mi ruce nahoru abych se nemohla hýbat. Já se smála a když mi ty ruce pevně stisknul, tak jsem přestala. Bála jsem se, co se bude dít dál. On mi začal jazykem jezdit po břichu a tentokrát to začalo lechtat mě. Rozesmála jsem se a on mě pohladil po tváři a políbil. Řekl, že už musí jít a že si večer napíšeme. Vyprovodila jsem ho ke dveřím a rozloučili jsme se. Ze začátku jsem z toho měla divný pocit...proč najednou odešel? Nechápala jsem to, ale měla jsem takovej divnej pocit v břiše vždycky ,když jsem na něho myslela. Bylo to vážně krásný...

Začal mi zvonit mobil:
Crrrrrr, crrrrrrrr,crrrrrrrr !!!
Já: "Haloo?!"
Marek: "Ahoj Iri, nemáš teď čas? Napadlo mě že by jsme zašli ven."
Nevěděla jsem co odpovědět, na Marka jsem teď posledních pár dní vůbec nepomyslela a ani nebyl ve škole takže jsem ho úplně vypustila.
Já: "Jo můžu, sejdeme se ve městě?"
Marek: "Jo sejdeme, já stejně potřebuju mamce koupit nějakej hrnek. Pořád ho po mě chce a nikde ho nemůže sehnat, tak mi aspoň pomůžeš."
Já: "Ok, tak zatim čau."
Marek: "Čau"


Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat