Přišla jsem k ní a začaly jsme si povídat:
Já:"Ahoj, já jsem Irina a jsem tu nová. Nevíš kde jsou záchody?"
Ona: "Čau, já jsem Tereza. Jo musíš po chodbě pak doleva a budeš tam."
Já: "Díky no, a nekuř, není to zdravý."
Tereza: "Ty jsi vážně nová viď? Každej tu kouří..časem to sama poznáš."
Já: "Nikdy jsem to nezkoušela a nechci ani. A to kouří i kluci?"
Tereza: "Jo, prostě všichni.."
Já: "No super ..sakra!"
Tereza: "Coje? Máš něco proti kuřákům?"
Já: "Ne je mi to jedno, ale zrovna se mi líbí jeden kluk a já nemám ráda když kluci kouří."
Tereza: "Ale neboj, najdou se tady i nekuřáci. Tak mi řekni jak se jmenuje já ti o něm všechno řeknu. Znám tady na škole snad každýho kluka."
Já: "Marek z 3.B"
Tereza: "Ouuu holčičko.. To sis moc nevybrala..
Tereza mi řekla že Marek kouří a je to celkem velkej rošťák. Nadává učitelům, propadá ze všech předmětů a dolejzá za každou holkou. On vlastně tvořil ideál kluka kterýho bych nikdy nechtěla, ale přesto mě k němu pořád něco táhlo a za to jsem se nenáviděla...Druhá hodina byl tělocvik. Máme vedle sebe dvě tělocvičny,tak jsme si mohli vybrat co chceme dělat. V první se lezlo po tyči a v druhý jsme hráli fotbal. Já byla s Markem v tý druhý, protože tam nebyla učitelka a jen tak jsme se tam poflakovali. Marek vzal míč a začal ho házet do brány.. Bohužel se netrefil a míč narazil do zdi a omlátil celou omítku v tělocvičně. Učitelka slyšela rachot a hned k nám do tělocvičny přiběhla a vynadala Markovi ať si dojde pro mop a celou tělocvičnu vytře. Když ji Mark vytíral, celou dobu jsem se mu smála a on se na mě naštval. Bylo mi toho až líto a když už jsem viděla že, jde mop zpátky vrátit, šla jsem před ním, aby si mě všimnul a něco udělal. Vyšli jsme na chodbu před tělocvičnu a já se na Marka otočila a usmála se. Marek mi podával mop a řekl, ať ho tam vrátím já, ale dala jsem si ruce za záda a řekla že ne. Marek znovu řekl ať ho uklidím já a šel ke mě blíž. Čím víc se ke mě přibližoval, tím víc jsem šla dozadu. Už jsme byli u dveří učitele a já byla ve slepý uličce. Neměla jsem kam jít a Marek se ke mě ještě víc přiblížil. Koukla jsem se na něj a udělala malinkej krok dozadu a ten už byl fakt poslední. Mark odložil mop a chytl mě za pas, přitáhl si mě k sobě. Naklonil se a políbil mě. A je to tady! Zase sevřený krk a ztuhlé tělo. Ani nevím,jak jsem zareagovala, protože jsem byla jako v transu. Marek se naklonil znova a naposledy mě políbil, hodil po mě mop a odešel. Usmála jsem se a dotkla se svých rtů. Znova a znova jsem si přehrávala, co se právě stalo a pak mi došlo ,že po mě hodil mopem. Po tomhle se zachoval fakt hnusně. Připadal mi v tu chvíli, jako ten "bad boy" co holku okouzlí a pak si s ní dělá co chce. Přehlédla jsem to a byla pořád šťastná. Šla jsem teda uklidit mop i když nerada, ale co bych za tak sladkou pusu neudělala že?