Ještě než jsem vyšla ze školy, jsem šla kolem sedačky na který jsme předtím seděli s Alexem. Byla jsem tak naštvaná, že jsem do ní kopla a potah na sedačce se rozpáral. Byla jsem v rozpacích. Nevěděla jsem, jestli to někomu říct, nebo ne a najednou kolem šel náš ředitel. Jmenoval se Kristian.Byl vysokej a měl krásný svaly. Byl hodně mladej a pořád nosil přiléhavý trička, aby všichni viděli,jak moc velký svaly má.Měl modrý oči a černý vlasy. Byl to největší sexouš, kterýho jsem kdy viděla. Bohužel byl ženatej. Dělám si srandu, protože mě to přeci musí bejt jedno jestli někoho má nebo ne. Se svojí manželkou měli malou dceru. Jmenovala se Lily a to je tak asi všechno co jsem o něm věděla.
Kristian: "Pane bože Irino! Tos udělala ty?!!!"
Já: "Jo, moc se omlouvám Pane řediteli. To nebylo naschvál."
Kristian: "Ihned se mnou pojď do ředitelny!"
Strašně jsem se bála. Nemohla jsem si už dovolit, aby mě vyhodili z další školy. Šla jsem těsně za ním a hrozně se klepala. Když jsme vešli k němu do ředitelny hned za mnou zamknul. Teď jsem se bála ještě víc a cítila jsem, jak mi po celém těle naskakuje husí kůže. Kristian řekl, ať si sednu k němu na stůl. Vůbec jsem nechápala proč, ale radši jsem to udělala. Sedla jsem si a pevně se chytla stolu. Napětí se v ředitelně dalo krájet. Kristian se ke mě pomalu přibližoval a s každým jeho krokem mi srdce bušilo čím dál víc. Když byl u mě, vzal mi všechny vlasy a dal je na levou stranu. Měla jsem odkrytej krk a Kristian mě na něm začal líbat. Úplně jsem zpanikařila a nevěděla, co mám dělat. Právě mě na krku líbal ten nejvíc sexy chlap, kterýho jsem kdy viděla a k tomu všemu je to náš ředitel. Jsem PRO! Začala jsem mu sundavat tričko a on mě sahal rukou pod sukni. Bylo to vážně úžasný! Jezdila jsem mu rukou po břiše a rozepínala mu pásek u kalhot. Chytl mě za vlasy a řekl, ať se otočím. Stála jsem k němu zezadu a čekala co udělá. Samozřejmě nevěděl, že jsem pořád panna a ani jsem mu to říkat nechtěla. Najednou jsem cítila, jak mi rukou jezdí po zadku. Zeptal se mě, jestli to chci a já neváhala a řekla že jo. Šel ke stolu a chvilku se hrabal v šuplíku a vyndal z něho kondom. Usmála jsem se, ale uvnitř jsem křičela! Nevěděla jsem absolutně nic, o tom co mám dělat a jaký to bude, ale na Kristiana jsem dělala, jako kdyby to pro mě byla brnkačka, ale nebyla. Chytl mě pevně za zadek a vsunul ho do mě. Tak moc jsem zakřičela, že to museli slyšet i v jídelně. Prohla jsem se v zádech a vzdychla znovu ...