Ten hotel byl moc malej a proto půlka třídy byla v jednom a ta druhá musela do hotelu na konci města. My jsme byli ta půlka s kterou byl i ředitel. Už jsem byla zoufalá, protože Marek jel do toho druhýho hotelu a tak jsem už neměla jak Kristiana provokovat. Ubytovali jsme se v hotelu a čekali na večeři. Nakonec jsme s Emily vůbec nejedly, protože nám donesli hnusnou polívku se žabíma stehnama a tak jsme tam jen usrkávaly čaj. Celou dobu po mě Kristian koukal a když jsem si šla dolejt čaj, řekl něco jako ať za ním potom přijdu na pokoj. Moc jsem mu nerozuměla, ale instrukce byly jasný. Zeptala jsem se Emily, jak dlouho tam ještě chce zůstat, a ona že si tu chce ještě chvíli povídat s holkama. Rychle jsem běžela o dvě patra výš, kde měl Kristian pokoj. Zaklepala jsem a on mě hned vtáhnul dovnitř a zamknul za mnou. Bylo mi jasný co udělá. Kristian mě položil na postel a začal mi sundavat legíny. Líbal mě na břichu a jazykem kroužil kolem pupíku a sjížděl i dolejc. Byl to tak krásnej pocit, že jsem se vždycky chytla prostěradla a pevně ho stiskla. Už jsme oba byli skoro nazí a najednou se Kristian zastavil. Ptala jsem se co se děje a on že dostal úžasnej nápad. Nechtěl mi říct o co jde, ale táhl mě do koupelny a přitom ze mě sundaval zbytek oblečení. Pustil sprchu a já šla k němu. Při každý kapce vody a jeho doteku jsem se cítila úžasně. Sledovala jsem, jak se mu kapky vody odráží na jeho vypracovaným těle a ztékají dolů. Chytl mě za obě nohy a vysadil ke zdi. Přimáčknul mě k ní. Cítila jsem jak je tvrdej a tak jsem si ho tam sama strčila. Kristian se zasmál a řekl, že jsem nedočkavá. To jsem vážně byla. Usmála jsem se, ale hned jak ho tam strčil celýho, mě smích přešel. Byla to taková nádhera, že jsem mu při každým zásunu drápla nehtama do zad. Dával si fakt záležet, aby se to líbilo i mě. Vysunul ho ze mě a přitisknul mě svým tělem ještě víc ke zdi. Rukou mi od krku sjížděl po bradavkách, na břicho až dolů. Začal mě dole dráždit rukou. Když jsem vzdychla a trochu sebou škubla, Kristian se usmál a já se na něj koukla a olízla mu prst. Hrozně se mu líbilo , když jsem se na něj při tom dívala. Kristian mě chytl za vlasy a otočil si mě. Měl rád, když jsme to dělali zezadu. Strčil do mě ten svůj tvrdej penis a začal zrychlovat. Voda mi přitom ztékala po celým těle a Kristian se konečně udělal. Řekl mi, že jsem byla úžasná a že si to musíme zopakovat. Nechápala jsem, to , co mi říkal v nemocnici. Nejdřív chce, abych na to zapomněla a pak udělá tohle. Šla jsem zpátky ke mě na pokoj, ale Emily už dávno spala. Chvilku jsem přemýšlela nad tím,co se stalo a pořád jsem to nechápala.
Ráno celej hotel měl budit Kristian. Ještě jsem spala a najednou mě někdo hladí po stehnech a zajíždí k tříslům. Hned jsem si sedla na postel a když jsem viděla, že je to Kristian, usmála jsem se a objala ho. Pošeptal mi, že včerejší noc byla pro něj nezapomenutelná.