Všechny jsme jeli autem k pláži a ani jsme nevěděly, proč jsme s Erikou vlastně souhlasily. Svlíkly jsme si oblečení, chytly jsme se za ruce a běžely do vody. Najednou jsme uslyšely divné houkání. Otočíme se a za námi stojí policejní auto. Všem se nám zastavil dech. Z policejního auta vyšel krásnej chlap. Měl tmavý vlasy a modrý oči. Byl vypracovaný postavy a ta policejní uniforma mu krásně zvírazňovala postavu. Všechny si nás prohlídnul a spustil "dámy, tady se nesmíte koupat. Obávám se, že aspoň jedna z vás bude muset jít se mnou na policejní stanici." Všechny jsme se po sobě začaly koukat a holky udělaly krok dozadu. Nevěděla jsem, co se děje a tak jsem zůstala stát. Což znamenalo, že jsem na policejní stanici jela já. Pohledný policista se na mě usmál a otevřel mi dveře od auta. Prošla jsem kolem něho,všimla si jeho cedulky na uniformě a podotkla "mhhhm.. policajt Will Fields." "a vy jste?"
"jsem Irina." Usmál se a nasedl si ke mě do auta. Odvezl mě na stanici a já se začínala bát čím dál víc. Při výstupu z auta mi jako gentleman otevřel dveře a řekl, že se nemám čeho bát. Bože! Byl tak krásnej. Šli jsme spolu na stanici, ale nikdo nikde. "kde jsou ostatní policisté?" "jsou na služební cestě, nebo ve městě. Teď jsem tu sám." Řekl mi, ať se posadím na stůl. Pomalu jsem si sedala a stůl začal vrzat. Byla jsem tak nervozní a policista Will ke mě přicházel stále blíž. Děsil mě a i ta jeho pistole. Will se ke mě naklonil a začal mě líbat. Strašně mě to překvapilo, ale krásně voněl tak jsem se nechala svést. Sundal mi tričko a hned rozepínal podprsenku. Bylo na něm vidět, jak je nadrženej a chce už jít na věc, ale oba jsme to nechtěli uspěchat ,ale užít si to. Začala jsem mu rozepínat knoflíky u uniformy a moje oči jako kdyby se rozzářily. On byl tak dokonalej. To jeho vypracovaný tělo mě vzušilo ještě víc, než když jsem ho viděla v uniformě. Sundal mi kraťasy a kalhotky. Hladil mě po stehnách a mě při tom běhal mráz po zádech. Líbilo se mu, jak při tom vzdychám a proto mě dráždil ještě víc. Najednou jsem ucítila jak mě líže. Bylo to neuvěřitelný. Vždycky zpomalil a pak zrychloval. Jeho jazyk byl jako něco nepopsatelnýho. Uměl to božsky. Cítila jsem, že už budu a nahlas vzdychla. Will se usmál a stoupnul si. Byl to signál, že teď je čas na něj. I přes kalhoty bylo vidět, jak už je tvrdej. Rozepínala jsem mu příklopec a sundala boxerky. Z boxerek na mě vyskočil obří penis. Dala jsem si ho do pusy a začala kouřit. Měl takovou krásně slanou chuť. Líbilo se mu, když jsem ho olízla na špicce žaludu a přitom se mu koukala do očí. Při týhle scéně, vždycky sevřel rty a zklopil oči. Řekl, že už to nevydrží a položil si mě na stůl. Roztáhl mi nohy a strčil ho do mě. Byl tak velkej. "Pane bože! Šukej mě!" Začal přirážet a když viděl, jak nepřestávám vzdychat začal ještě zrychlovat. Musela jsem se chytnout stolu a pořádně se prohnout v zádech. Pevně se držel mojich stehen a mrdal mě. Oba jsme cítili, že už budeme a ve stejnou chvíli jsme pořádně vzdychli.Ještě jsem se ho pořádně nenabažila a tak jsem si stoupla na kolena. Pořád byl tvrdej a nadrženej. Vzala jsem ho do ruky a jazykem olízla všechno sperma. Will zaklonil hlavu a užíval si to. Chytl mě za vlasy a jemně sténal.