8

239 3 0
                                    

Začala jsem Emily hladit po stehnách a kousat ji do ucha. Obě jsme se převalily a teď ležela na mě. Sahala mi pod tričko. Tohle už na mě bylo moc. Odstrčila jsem Emily, vzala si věci a utekla ubrečená domů. Nemohla jsem dál. Nejdřív Marek, pak Alex a teď Emily. Potřebovala jsem se uklidnit a tak jsem šla na místo zvané "soundhard" to byla taková krásná vyhlídka, kde si můžete sednout a máte výhled na celý město. Nejkrásnější je to tam při západu slunce a v noci. Bylo hodně pozdě a já předpokládala, že tam nikdo nebude. Sedla jsem si na lavičku a nadechla jsem se. Když jsem vydechovala, za zády jsem slyšela:

Neznámý: "Co tu tak pozdě děláš? A sama ?"
Já: "Promiň, neuraž se, ale musim si na tebe posvítit. Vůbec nevím s kým mluvím!?"
 Neznámý: "Jsem Thomas. Jsem správce těhle vyhlídek a ty tu nemáš tak pozdě co dělat!"
Já: "Jsem Irina... Noa? To už jsou pravidla i na sezení na lavičce ?"
 Thomas: "Ne to ne, ale lidi sem moc nechodí když je tma, tak se divím, že sem taky někdo přijde.."
 Já: "Je tu krásně.. výhled na celý město.. viděl jste někdy něco hezčího ?"
Thomas: "Já vím, proto tu pracuju. Můžu tak být blízko tomu, co mám rád. A nevykej mi."
Já: "Závidím. Dobře tak si vykat nebudem."
Seděli jsme tam a povídali si až do východu slunce. Byla to krása. Thomasovi končila směna a chtěl mě vzít na snídani do Bake and Cook. Dělají tam nejlepší slaninu. Thomas byl o čtyři roky starší než já, a přišel mi hrozně vyspělej oproti Markovi nebo Alexovi. Skvěle jsme si rozuměli. Po snídani jsem chtěla konečně domů. Byla jsem nevyspalá, unavená a umouněná. Thomas mě dovezl až ke vchodu a na rozloučenou mi dal svoje číslo, že kdyby se něco stalo ať hned volám. Byl to můj přítel na telefonu. Po dlouhý době, jsem zase měla pocit bezpečí...


Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat