32

224 6 0
                                    

Hned za námi zamknul. Přitiskla jsem se ke zdi a nemohla skoro dýchat. Jen jsem sledovala Kristiana co udělá. Šel ke mě blíž a svoje tělo přitlačil na to moje. Dole už jsem cítila jak tvrdne. Kristian se ke mě naklonil a odekryl mi vlasy z krku. Jemně mě rukou pohladil po krku. Cítila jsem, jak mi po zádech běhá mráz. Zaklonila jsem hlavu a nechala se. Kristian mě kousnul do ucha a pošaptal mi "Hrozně jsi mi chyběla!" Nejvíc se mi na něm líbilo, že věděl co říct a udělat, aby mě dostal zpátky. Začal mi rozepínat zip u šatů a já mu mezitím sundavala sako. Nebylo nic víc vzrušujícího než to dělat v šatně nevěsty na její svatbě. Kristian mě celou svlékl, chytil mě za zadek, vysadil mě a přitlačil ke zdi. Nohy jsem dala kolem jeho pasu. Čím víc se na mě tiskl, tím víc jsem cítila jak je tvrdej a on věděl, jak moc jsem z něho vlhká. Sesadil mě dolů a klekl si na kolena. Chytl mě za lem kalhotek a prudce je stáhl dolů. Olízl si rty jazykem. Vzal mě do náruče a přenesl na gauč pro ostatní šaty. Lehla jsem si a roztáhl mi nohy. Opět si ke mě kleknul a začal mě hladit po vnitřní straně stehen a přejížděl i ke klitorisu. Chytl mě za nohy a přitáhl si mě blíž ke svojí puse. Jazykem mi jí celou odzdola nahoru olízl. Vzdychla jsem tak, že to museli slyšet až do svatebního sálu. Už jsem to nemohla vydržet. Chtěla jsem ho mít v sobě, ale Kristian mě rád napínal. Nechtěl mě nechat se při lízání udělat a otočil si mě. Svůj penis teď měl na mém zadku a už záleželo jenom na něm, co udělá dál. Navlhčil si prst a sáhl mi dovnitř vagíny. Než jsem si stačila všimnout, že prst vyndal, už do mě strčil svůj tvrdej penis a začal přirážet. Pevně mě držel za zadek. S každým jeho přírazem jsem pevně stiskla opěradlo. Začala jsem hrozně vzdychat a vůbec si neuvědomovala, že nás nejspíš někdo slyší, ale Kristian mě hned utišil "sakra Irino, přestaň vzdychat." Občas se mi líbilo, když se ke mě choval jako kdybych mu patřila. Chytl mě za vlasy a tahal je k sobě, čímž mě donutil se pořádně prohnout v zádech. Začala jsem se prohybat a cítila, jak Kristian jde hlouběji. V těle jsem cítila slast, která chtěla ven a chtěla jen Kristiana. Prudce ho ze mě vyndal a hodil mě na koberec vedle gauče. Roztáhl mi nohy, co nejvíc to šlo a začal zase zasouvat. Kristian si to vážně užíval. Líbilo se mi, jak mu při tom stékal pot po zádech. Bylo vidět, že si na mém orgasmu chce dát vážně záležet. Najednou jsem cítila, že přichází něco velkýho. Už jsem byla. Kristian pak ještě několikrát zasunul a už byl taky.

Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat