23

140 2 0
                                    

Říkala jsem si, jestli Chrisovi dát ještě šanci. Moc se mi líbil, ale Emily jsem už nemohla ani vidět a Kristiana už vůbec ne! Chris se zvedl a natáhl ke mě ruku, abych se jí chytla a vstala taky. Vyšli jsme spolu ven za ruce a usmívali se. I po takovýhle situaci mě dokázal rozesmát. Venku stál Kristian a zapaloval si cigaretu. Zařvala jsem na něj, že jsem nevěděla, že kouří, zvedla jsem obočí a hodila na něj takovej nechutnej obličej. Popravdě jsem trochu chtěla, aby mě s Chrisem viděl a myslel si, že mi na něm jen tak nezáleželo, ale opak je pravdou. Hned jak jsem ho viděla se mi to všechno vrátilo.Vlastně se tak na sebe koukám a říkám si, že tenhle večer dopadl úplně jinak, než měl. Já a Kristian jsme se po krásném polibku u eiffelovky měli vydat na bál a potom jít do hotelu. A já místo toho odjela z motelu na párty, kde jsem ho načapala s mojí nejlepší kamarádkou. Celkem rozdíl....
Kristian ke mě přišel a kouknul se na Chrise. Ten z jeho výrazu poznal, že má odejít a nechat mě tam sám s Kristianem.

Kristian: "nebyl čas, abych ti vysvětlil jak se to všechno stalo."Já: "ale co když to nechci slyšet? My dva si nemáme co říct. U mě si skončil a úplně jsem na tebe změnila názor."Kristian. "prosím nech mě to vysvětlil."Já: "máš pět minut."Kristian:" volal jsem s Viky a hned jsem zavěsil, když jsem tě viděl odcházet. Běžel jsem za tebou a viděl jak nastupuješ do auta. Mimochodem předtím jsem tam nalil benzín, ale možná sis ani nevšimla. Každopádně.. jsem tě nestihl, protože už si byla na silnici. Běžel jsem za tebou a když jsem viděl, že bych tě stejně nedoběhl, řekl jsem si, že půjdu pěšky, protože to zas tak daleko neni. Šel jsem už asi deset minut a najednou na mě zatroubilo auto a v něm seděla Emily. Říkala, že si jí volala, aby mě odvezla za tebou že pro mě máš překvapení. Nastoupil jsem a Emily mi v autě celou dobu jezdila rukou po stehně.Odstrčil jsem ji a zeptal se co dělá?! Dojeli jsme na párty a šli kolem zahrady. Emily asi věděla, že tam jsi..."Já: "počkej, počkej. Promiň, že tě přerušuju, ale tobě to asi pořád nedochází co? Emily to celý udělala schválně. Ona veděla, že tam budu a chtěla tě tam přivézt, abys viděl, že tam na tebe nečekám a ona tě mohla v klidu sbalit a vrátit mi to, ale jestli sis myslel, že tě fakt chce, tak nechce."Kristian: "dopovím to! Tak teda věděla, že tam jsi a já viděl, že tam stojíš s tím Chrisem a Emily řekla, že se už několik týdnů scházíte.."Já:" to je píča..!"Kristian: "sakra Irino! Můžeš mě přestat přerušovat? Já ti to dopovím a pak mi řekni názor. Prostě jsem viděl, jak se na něj usmíváš a viděl jsem i to, jak jsi mu vlepila pusu, tak mi bylo jasný, že Emily asi říká pravdu a hrozně mě to zamrzelo, protože jsem myslel, že to děláme jen spolu..."Já: "jen spolu? No já nevím kdo tu má těhotnou manželku!"

Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat