19

151 2 0
                                    

Crrrr...crrrr!

Zase zvoní mobil. Proč vždycky v tom nejlepším nás někdo otravuje? Přestala jsem mu ho kouřit a odešla jsem do koupelny. Když jsem šla kolem, koukla jsem si na Kristianův zvonící mobil a zase mu volala ona! Tak tohle už jsem nemohla vydržet. V koupelně jsem se převlíkla do svýho oblečení a modrý šaty jsem tam Kristianovi nechala. Vzala jsem si šortky, tílko do pasu a výsoký černý podpadky s ostny. Prošla jsem kolem Kristiana jako dáma a on si mě ani nevšimnul. Něco jí říkal a hrozně se smál. Odešla jsem z motelu bez povšimnutí. Nasedla jsem do auta a odjela. Jo, to auto bylo Kristiana, ale je to jeho vina, že pro mě připravý romantickej večer a dopadne tak, že si bude volat s manželkou. Fajn, chce to? Má to mít. Mám jeho auto a teď jsem zase vysmátá s puštěným rádiem na plný pecky. Jela jsem už po dálnici a najednou šli podél silnice tři svalnatý kluci a stopovali. Chvíli jsem se rozmýšlela, jestli je nabrat, nebo ne, ale řekla jsem si proč ne. Chystala jsem se na tu naší párty v hotelu, tak proč tam nepřivést nový úlovky s sebou? Aspoň všichni budou koukat, že jsem je přivedla já. Zastavila jsem a mávla na ně, ať si nastoupí. Usmáli se. Nevěděla jsem, kterej z nich se mi líbí víc, ale řekla bych, že ten co si sednul vedle mě. Měl upnutý tílko a krásnej úsměv. Všichni byli k nakousnutí. Jeli jsme na párty a povídali si. Dozvěděla jsem se, že ten vedle mě byl Chris, za ním seděl Mike a vedlě něho Austin. Musela jsem se pořád usmívat, protože mi povídali jak jsem krásná a jestli jsem zadaná.Chris: "krásko, máš něco na rtech."Já: "co? Sundej to!"Chris: "ok, ale nehýbej se."Chris natáhnul ruku a prstem mi přejel po rtech. Nakonec jsem ho bouchla do ruky, protože jsem zjistila, že to udělal jen proto, aby se mě dotknul. Já totiž měla rty úplně čistý, ale přišlo mi to hezký. Jeli jsme ve tmě a pořád si zpívali písničky. Byl to úžasnej večer a to jsme byli zatím jenom v autě. Přijeli jsme k příjezdový cestě před hotel a když mě Emily viděla, hned za mnou běžela. Objala mě a začala si kluky prohlížet.Emily: "teda Irino. Jeden je hezčí než druhej. Kde se takový krasavci loví?"Já: "to víš. Na dálnici kámo."Všichni jsme se zasmáli a Emily si kolem krku chytla Austina. Hned mi bylo jasný, že spolu dneska skončí v posteli. Bylo mi jí trochu líto, protože po rozchodu s Justinem je zranitelná a snaží se tu svojí prázdnou díru, zaplnit někým, koho nezná a jenom se jí líbí, ale zároveň jsem chtěla, aby se bavila a na Justina zapoměla aspoň na chvíli. Vešli jsme do dveří a já nemohla popadnout dech z toho, co jsem viděla. Všude plno lidí, kondomy, cigára, chlast a muzika puštěná na sto procent. Prorvala jsem se tím davem k baru, kde stála Anna. To byla jedna holka z naší školy, kterou nikdo neměl rád a jediná možnost, jak by se s nima zkamarádila , byla nalejváním alkoholu u baru. Vzala jsem si svojí colu s rumem a šla se bavit.

Pod vlivemKde žijí příběhy. Začni objevovat