Nowy

186 10 4
                                    

Stałam przed salą do japońskiego i pisałam z Hakuruu. Nagle rozległ się dzwonek na rozpoczęcie lekcji. Napisałam chłopakowi, że muszę kończyć i schowałam telefon do moich spodni, a potem weszłam do sali. Rozpakowałam się i przywitaliśmy się z panią. Kiedy usiedliśmy do sali wszedł nasz wychowawca razem z Itorem?!
-Cisza klaso! To wasz nowy kolega z klasy Itor Cazador. Mam nadzieję, że się polubicie. Opowiedz nam coś o sobie.
-To jestem Itor Cazador. Lubię grać w piłkę i to tyle.
-Dobrze zajmij wolne miejsce. Dowidzenia klaso.
-Dowidzenia - odpowiedziała cała klasa.
Zmierzyliśmy się z Itorem wzrokiem.

Pov Arion
Aitor i Kira mierzyli się wzrokiem. Czy to kolejna osoba, którą nie lubi z związku z tym, że lubi piłkę? Ciekawe. Zaproponuje nowemu dołączeniu do klubu na pewno się zgodzi! Przecież też lubi grać w nogę! Nie mogę doczekać się treningu!

Pov Kira
Skończyliśmy lekcję. Poszłam w stronę boiska. Usiadłam na ławce rezerwowych i czekałam na drużynę. Miałam ich pilnować i będę to robić.
Drużyna przyszła na boisko.
-A ty tu co! - krzyknął jakiś z drużyny
-Należę do drużyny i będę przychodzić na treningi.
-Nie będziesz. Jesteś z piątego sektoru! I nie będziesz nas pilnować - zaczął swoją przemowę kapitan.
Nie ruszyłam się i chłopk zrezygnował.
-Widzę, że macie nowy nabytek - mówiąc to popatrzyłam na niebieskowłosego
-Myślałem, że lubisz piłkę. Jednak się myliłem - szepnął cicho, że chyba nikt oprócz mnie go nie usłyszał.
Wstalam z ławki i odeszłam w stronę schodów. Za pomocą, których weszłam do góry, a potem wyszłam z terenu szkoły.

Jeśli ma ktoś jakiś pomysł do książki proszę śmiało pisać w komentarzach albo na priv. Jestem otwarta na nowe pomysły. Oczywiście nie oznacza to, że nie mam pomysłów.

5 sektor || inazuma eleven go Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz