Hej Vladi!

252 13 1
                                    

Życie. I nie powiem tego on dla mnie już nie istnieje.

Pov Kira
Wyszłam z boiska. Stwierdzam że nie idę do szkoły. Jak będzie trzeba to postraszę dyra i po sprawie.
Skierowałam się w stronę szpitala.
Wszedłam do pokoju Vladimira.
-Hej Vladi! - nazywałam go tak odkąd pamiętam
-Hejka Kira - uśmiechnął się do mnie pocieszająco. Chyba zobaczył, że jakaś w nie sosie jestem.
- Victor mi mówił..
-Co ci mówił powiedz to.
-Że grasz w piątym sektorze. Dlaczego!
-Ahh trudno to wytłumaczyć.
-Czemu! - chłopak krzyknął, a z jego oczy poleciały łzy. Lubiłam go, ale tego mu nie powiem. Tylko oni znają prawdę.
Do pokoju nagle wpadł Arion. Ehh ci się wszędzie pałętają.
-Hej Vladimir! - krzyknął na przywitanie.
Ewakuacja w tej chwili raz dwa. Przeszłam obok niego tracąc go w ramię.
-O Kira! Vladimir to też twój przyjaciel? - obruciłam się w jego stronę chłopak starł łzy z twarzy.
-Tak
I wyszłam.

Pov Vladimir
-Tak - odpowiedziała ucieszyłem się z tego fakt grała w sektorze, ale nawet nie wiem co ją do tego skłoniło. Często z Victorem do mnie przychodziła. Polubiłem ją, a ona jak widać mnie.
-O co chodzi Arion? - spytałem gdy ta wyszła. Mój głos był bardzo radosny przez co dowierzałem się przed kilkoma sekundami.
-Victor jest w szpitalu. Mieliśmy wypadek na treningu. - jak to Victor! Jaki wypadek!
-Co się stało Arion? - próbowałem być spokojny, ale w środku była we mnie wielka burza.
-Ehh ciężko mi to mówić. Ale Kira nas napadła. Krzyczała coś o zdrajcy sektoru czy coś. Przepraszam nie miałem jak mu pomóc. Nie mogłem nawet wstać. Przepraszam cię bardzo.
-ten się lekko skłonił w ramach przeprosin
-Nic się nie stało Arion. To Nie twoja wina. Nie mam i nie będę co miał tego za złe - powiedziałem pocieszająco.
-Dzięki Vlad - chłopak się uśmiechnął.
-Nic ci nie jest, a co zresztą drużyny?
-Mi nic. Niektórzy też leżą na sali ale to nic poważnego. Victor skończył najgorzej. Dostał z hissatsu
-Rozumiem, pozdrów resztę. - uśmiechnęłem się

Mam nadzieję że się podoba

5 sektor || inazuma eleven go Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz