8.Bölüm

3.9K 266 49
                                    


Lester bilgisayarından baktı ve kapıda tanımadığı bir adam olduğunu gördü.Bende ekrana baktım ve adam kapıyı tekmelemeye başlamıştı..Lester ise soğukkanlı bir şekilde W tuşuna bastı ve adamı kapıdaki tuzakla şokladı.

Lester ibnece gülerek hemen halletmemi istiyorsanız birşeyi bulmanız gerekiyor;Maze Bank'ın içinde saklanan çipi almanız lazım ama hazır gitmişken 5-6 bin getirseniz daga iyi olur hehehehe

Başka şansımız olmadığı için Emmayla bakışarak;Çok zor ama bu telefonla halletmesi kolay.

Lester dolabını açarak bize 2 kurusıkı silah verdi ve arabamı alabilirsiniz diyerek bize arabasının anahtarını verdi.

Tam gidiyorduk ki Lester bize 2 de kulaklık verdi ve sizi izliyor olacağım taktik verebilirim dedi.

Arabaya bindik ve Emma sert bir şekilde gaza bastı ve telefonu istedi.Telefonu alır almaz elektrikleri kesti.

...

Bankaya yetişmiştik ve bankada korku vardı.Görevliler yerinde değildi.Bizde fırsat bu fırsat diyerek kapıya daldık.

Lester çipin olduğu yeri telefona mesaj olarak atmıştı.3 merdiven aşağıdaydı.Bankanın görevlileri etrafı mumla donatsa da hala çok karanlıktı.Merdiveni bulup inmeye başladık ama kulaklıktan ses geldi önünüzde tam 3 görevli var dikkat dikkat !

Emma pratik bir şekilde üçünüde çoktan etkisiz hale getirmişti bile.Görevlilerin silahlarınıda alıp temizlikçi odasına kilitledik ve çipe doğru gittik.Gece görüşlü kameralar etraftaydı ve Emma telefonu alıp hacklemeye koyuldu ama tam bu sırada lester yine dikkat dikkat lazer koruması var orada ! Emma kameralari hackledikten sonra telefondan lazerlerin yerini tespit etti ve ben giderim dedi.Tam bu anda en yukardaki ana kattan silah ve bağırış sesleri geldi..

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin