Benim adım Aiden Pearce ve dün gece bir olaya şahit oldum.İş dönüşü ara sokaklardan geçerken çok şeye rastladım.Tecavüz,gasp,kavga ama bu gördüğüm en ciddisi olmalıydı.Önümde bir adam vardı ve elindeki telefonla sokaktaki lambaların ışıklarını yakıp söndürüyordu.Adam 'sonunda buldum,sonunda buldum' diye sayıklanıyordu.Aklımı kaçırmamıştım, bunu cidden de telefonuyla yapıyordu.Biraz bekleyip onu izledim.Telefonundan gelen sinyaller benim de telefonumu etkilemişti ki telefonum siyah ekranla error vermişti.Telefonum garip sesler çıkarmaya başlamıştı.Adam beni duymasın diye telefonu yere atıp kırdım.Oysa daha taksitlerini ödüyordum.Ama boşunaymış, adam ani bir hareketle arkasını döndü bende hemen solumdaki duvarın arkasına saklandım.
-Kim var orda ? Kim var ordaa ?
Tam o sırada polis sirenleri duyulmaya başladı.Polisler sokağı kıstırma niyetine tüm heryeri kaplamışlardı.Çok feci korkmuştum.Adam 'lanet olsun p.ç polisler beni buldu!' diye bağırıyordu.Çöp kutusuna saklandım.Şansıma içi boştu ve kokmayacaktım.Çöpteki delikten adamı izliyordum.9 polis ve 5 tane FBI ajanı arabasından indi ve adama silah tuttu.Adam ani bir hareketle telefonuna basıp elektirikleri kesti.Ve kaçmaya başladı.Benimde hemen çöp kutusundan çıkmam gerekiyordu yoksa suçlu olacaktım.Adamın ayak sesleriyle karanlığın içinde peşinden gidiyordum.
Adam sadece sokağın değil, tüm şehrin elektiriğini kesmişti.Gerçekten çok hızlıydı.Telefonuna bastı ve elektirikler yeniden geldi adam biraz yavaşlayıp yere çakıldı.Telefonu da duvardan sekip önüme fırladı.Ne yapacağımı bilmiyordum ki polis sirenleri yükselmeye başladı tam arkamdan 4 ekip hızla geliyordu.Yerden telefonu aldım ve önüme gelen ilk düğmeye basıp elektirikleri kestim.Ve hızla eve koşmaya başladım.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER
ActionAiden, erken yaşlarda uçak kazasıyla annesini kaybetmiş, babasını ise o kazadan sonra hiç görmemiştir.Durgun ve sıkıntılı bir hayat geçiren Aiden'in hayatı eline geçen bir hack telefonuyla değişir ve hayatı yavaş yavaş başına yıkılır.Telefonu tuttuğ...