5.Bölüm

5K 309 29
                                    


Gözlerimi açtım,kulaklarım çınlıyordu.Araba ters dönmüştü ve başımdan kanlar akıyordu.Biraz gözümü oyduktan sonra kendime geldim ve bize çarpan kamyona baktım.Tommy arabadan sürünerek çıkmış,arabanın dışında yerde baygın haldeydi.Bize çarpan kamyon bir Polis kamyonuydu ve arkası suçlularla doluydu.Kamyonun sürücülerinin her tarafından kanlar geliyordu, muhtemelen ölmüşlerdi.Arabadan çıkmak isteyen mahkumlar kapıyı kırmaya çalışıyorlardı.2 tanesi arabadan çıktı ve diğerleri de hızlı hızlı çıkıyordu.Hepsi kaçışıyordu.Bir tanesi bulunduğumuz yerin yanındaki dar sokağa delice koşuyordu.Elinde silah vardı ve yerdeki Tommy'i farketmeyip ona takılıp yere düştü.Gözü dönmüş Mahkum korkulu bir şekilde Tommy'i vurdu.Arabadan korkuyla çıktım.İnanamıyordum.

''HAYIIR TOMMY HAYIIR YO OLAMAZ LÜTFEN BANA BUNU YAPMA YÜCE TANRIM LÜTFEN"

Kendimi hastanede buldum ve ablam bana sinirli ve acıklı bir yüz ifadesiyle bakıyordu.2 dakika boyunca durmadan bakıştıktan sonra 2 tane polis içeri daldı ve beni sorguya çekmeleri gerektiğini söylediler.İşte şimdi boku yemiştim.Polislere başım dönüyor,yorgunum yalanını söyledikten sonra polisler sorguyu erteledi.Birden Tommy'i hatırladım ve kalbime bir öküz oturdu.Hemen yorgun bir ses tonuyla ablama ''Tommy nasıl abla?Tommy nasıl iyimi ?''Ablam ağlamaya başlamıştı ve odayı terketti.Telefon hala cebimdeydi.Herşeyden pişmandım,hemde herşeyden.

(3 saat uykudan sonra)

O mahkumun yüzü sürekli aklımdaydı,sanki onu tanıyor gibiydim.Tommy umarım ölmemiştir diye diye kendimi yiyip bitiriyordum.Mahvolmuştum, sol elim çatlamıştı sanırım.Bu bilgisayar işimi iyi etkilemiycekti.O anda telefondan sesler gelmeye başladı ama heryerim sızladığı için bakamamıştım bile.Kendimi zorlayıp baktığımda üstünde mesaj işareti vardı ama okunmuyordu arapça yazılar vardı.Google çeviriyle çevirdiğimde error veriyordu.

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin