Multimedia:Bölümle uyumlu soundtrack.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Korkudan titrerken aniden kapı çaldı.Bir an bir sessizlik oluştu.
Kapı açıldı ve Emma'nın sesini duydum.
-Evet beyler nerde kalmıştınız?
+Buralarda bir köstebek var!
-Aa çocuklar yapmayın o benim loksisimdi babam daha özel yaptırdığı için sizde farklı algılanmıştır.
Neler dönüyordu bilmiyordum.Emma bana ihanet mi etmişti baştan beri oyun muydu herşey ama hiç inandırıcı değildi.
Adamlardan biri öne çıktı,
+Kızı yakaladık, ne yapalım?
-Serbest bırakın
+Ama kız bize lazım
-Bu yaşta işimize yaramaz, büyüyünce alırız.
Emma yavaş bir şekilde masaya vurdu;
-Toplantı bitmiştir, sorusu olan?
Herkes susmuştu ben ise şok olmuş bir şekilde durmuş hiç kıpırdamadan düşünüyordum.
Herkes odadan çıkmıştı ben hala düşünüyordum, aniden Emma fısıldadı;
-Aiden ne işin var burda?
+Asıl senin ne işin var Emma, senin ne işin var!?
Emma cevap vermeden odayı terketti bende burdan çıkışa doğru yol aldım ama artık tek başıma olmalıydım.
Bu kadar ciddi bir konuda hiçbirşeyden haberim yok ama yine de kimseye güvenemem.
Herşeyden vazgeçerdim loksisi denize atıp çekip giderdim..ama onlar yapmamalarıı gereken bir şeyi yaptılar, hayatımda tek önemli şeyi elimden aldılar.
Kaybedecek hiçbir şeyim yok, bunu yapanların soyunu çürüteceğim!
Dışarı çıktım ve motora atladım, kulübe'ye attığım adamın yanına bir de misafir ekleyecektim.
Toplantıdan son çıkan adamın arabasını takip ettim arabada 2 güvenliği bir de şoförü vardı.
Kuytu bir yere girmesini bekledim.
Sonunda kuytu bir yere yetişmiştik önümüzde açılıp kapanan bariyerler vardı.Loksisi çıkardım ve bariyerleri kaldırdım.Etraftaki tüm kameraları kilitledim.
Adam arabasıyla bariyerlere çarpmıştı.Motordan indim ve yanına gittim.Kendisi emniyet kemeri taktığı için kurtulmuştu ancak korumalarının kafasından kanlar fışkırıyordu.
Kısa boylu bu adamı boynundan tutup arabadan indirdim.Motorun arasına koyup belime bağladım.
Saat 03:00'a gelmişti.Yollar boştu motorla son hız kulübeye doğru gittim.
Adam ayılmıştı ve sırtıma vurmaya başladı.Kulübeye az kalmıştı o yüzden sabrettim ama onu öyle bir dövecektim ki..
Yağmur tekrar yağmaya başladı, önümdeki tüm kırmızı ışıklardan kurtuldum ve yetiştim.
Motor durur durmaz adam tüm gücüyle kurtulmaya çalıştı.Yüzüme bile bakmadan çabalıyordu.
Karnına sert bir yumruk attım ve tekrar bayıldı.Adamı sürükleyerek kulübeye getirdim.
Diğer adam uyumuştu.Onu uyandırıp müjdeyi vermek istiyordum.Ayağına tekmeyi bastım;
-Uyan uyan yapamazsın çok korkunç diyordun buyur bakalım p*ç.
Adam şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
-Aiden'di değil mi?
+Evet Aiden
-Sana ne yaptılar Aiden, nasıl bu kadar acımasız oldun şuan 2 kişiyi bir kulübede hapsediyorsun? Nasıl bir p*ç yapar bunu ha!!?
Bandı aldım ve adamın ağzını bantladım.Cüzdanını çekip kimliğine baktım ismi Paul, soyadı ise Pearce'ydi.
-Artık sadece pozitif şeyler konuşacağız Paul, sadece pozitif şeyler.
Ancak bir şeyi farkettim ve kafama dank etti.Az önce doğru mu gördüm ben? Pearce mi? Kafayı mı yiyorum?
Kulübenin kapısı aniden açıldı ve Emma silahı bana doğru doğrultarak yaklaştı.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER
ActionAiden, erken yaşlarda uçak kazasıyla annesini kaybetmiş, babasını ise o kazadan sonra hiç görmemiştir.Durgun ve sıkıntılı bir hayat geçiren Aiden'in hayatı eline geçen bir hack telefonuyla değişir ve hayatı yavaş yavaş başına yıkılır.Telefonu tuttuğ...