Adam psikopat bir konuşma biçmiyle Emma, benim tatlı fa*işem sonunda seni buldum..Babam buna çok sevinecek.Emma çıkışarak
-Seninle geleceğimi kim söyledi adi pislik!
+Hmm yanındaki ardaşını seviyorsun sanırım?
-Bundan sanane!
+Hımm çünkü eğer bizimle gelmezsen onu öldürmek zorunda kalabiliriz!
-Seni öldürürüm, evet beni tanıyorsun seni öldürürüm.
+Normal bir gün olsa senden korkabilirdim ama bu babanın emri tatlı kız..Emma tehdit ben olunca abisiyle gitmeye karar verdi sanırım.
-Tamam,tamam geliyorum ama önce..her ikisinide serbest bırakacaksınız
+Tamamdır patron sensinEmma fısıl fısıl hiç çaktırmadan "elektrikleri keseceksin"dedi.Okadar kısık söylemişti ki ben bile az daha duyamayacaktım.Elimi ceketimin cebine attım göz kaydırarak ekranda elektrik ayarını açtım ve artık tek dokunmama kalmıştı.
Tam bu sırada arkadan elleri silah dolu adamlar hızlıca buraya koştu ve beni işaret ederek "o bizimle gelecek"
Emmanın abisi aşırı psikopatça bir gülüşle -"hahahahahahahahahahahaha" "ha" "ha" söylesene bakalım burda patron kim? Adamlarının tümünü elleriyle göstererek karşısındaki adama göz dikti.Bunlar muhtemelen hack telefonunu arayanlardı.Ortam bir gerildi ve karşıdaki ağzında sigara olan Eline şişe aldı ve binanın önüne içindeki sıvıyı dökmeye başladı.Emma'nın abisi gerilerek -Ne yaptığını anlayamadım ama öldürün hepsini! Diyerek adamlarına baktı.Adamları soğukkanlı bir yürüyüşle ilerledi.Ağzı sigaralı adam hop dur bakalım dedi ve sigarasını tükürdü.Sigarasını tükürdüğü an kapının önü alev almaya başladı.Herkes oraya yönelmişken fırsat bu fırsat diyerek elektrikleri kestim ve Emma'nın elini tutarak sessizce koşmaya başladım.Önümüzü göremiyorduk ama orda dikile dikile bu koridoru ezberlemiştik bile.Merdivene doğru çıktık ve telefonun fenerini açtım
-Peki ya şimdi ne yapacaz Emma?
+Doğru sizin eve
-Ablama bütün olanları anlatacağım
Emma çok ani bir şekilde
+Sen manyak mısın? Ablan diye seni dinler mi sanıyorsun anında polisi arar!Yangın çıkışı hemen önümüzdeydi ve yangın çıkışına doğru yürüdük kapı kilitliydi.Emma saçından küçük tokasını çıkararak kapıyı açmaya çalışıyordu.Bu sırada aşağıdan silah sesleri gelmeye başladı ve etraf yıkılıp dökülüyordu.Emma kapıyı açmayı başardı ve koşmaya başladık.Bahçeden de atlayarak elektrikleri geri açtım ve ana yola doğru koşmaya başladık.Önümüze çıkan ilk taksiyi durdurduk ve evimin adresini verdim şöför de trafikten kaçmak için soldaki kuytu yoldan saptı.Emma yanımda bana fısıldayarak "sadece 9$ param var taksimetreyi hackelemelisin."
Bende tamam dermişçesine başımı salladım...
Evime gelmiştik taksimetreyi hacklemiştim ve taksici şöför gözlerini büyütmüş taksimetreye bakıyordu.Emma parayı taksiciye uzattı.Arabadan indik ev gayet sakin görünüyordu, pencereden baktım Luna evde yoktu anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım.Elektrik gelmişti ve masada bir not vardı.Nota bakmadan önce evi biraz gözden geçirdim.
Nota gidip baktım ve notta Eve birileri girebilir, ama çıkamaz çıktığın anda dışarıdaki sensörler algılar ve ev havaya uçar, iyi düşün Aiden iyi düşün.
Korkuyla notu okurken hack telefonum çaldı Emma garip bir ifadeyle telefona baktı telefona doğru hızlıca yürüdüm.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER
AksiyonAiden, erken yaşlarda uçak kazasıyla annesini kaybetmiş, babasını ise o kazadan sonra hiç görmemiştir.Durgun ve sıkıntılı bir hayat geçiren Aiden'in hayatı eline geçen bir hack telefonuyla değişir ve hayatı yavaş yavaş başına yıkılır.Telefonu tuttuğ...