16.Bölüm

2.5K 131 76
                                    


Odaya sert bir şekilde daldım ve silahı hemen Emma'nın abisine doğrulttum yanındaki 2 adam bana doğru koşmaya çalışırken ikisini ayaklarından vurdum ve koltuktan takla atıp Emma'nın abisine tekme atarak yere yığdım.Dışarıdaki adamlar bana saldırmaya geldi Emma'yı hemen çözdüm ve eline bir silah verdim gelen adamlar direk silah doğrulttu ve Emma'ya bir kurşun bana bir kurşun sıktılar ikimiz de aynı anda onlara kurşun sıktık.

Silah sesleri kulağımın çınlamasına sebep oldu etrafıma yamuk yumuk bakıyordum ki Emma yerdeydi ve 1 adam ayaktaydı Emma'nın abisini yerden kaldırdı ve beni tekmelemeye başladılar.

Heryerime acımasızca vuruyorlardı.Birden arkadan biri geldi ve ikisinin de kafasına vazoyu geçirdi adamlar yere yığıldı.

Bu Kate olmalıydı yanıma geldi ve kolumdan çekip beni ayıltmak için çabalıyordu.Ayağa kalkamıyordum sırtım,bacağım her tarafım ağrıyordu.Beni sallamayı bırakıp Emma'nın abisine "çabuk adamlarını geri çek çabuk!" diye söylenmeye başladı.

Kendime geldim ve ayağa kalktım, Emma yerde yatıyordu.Vurulmuştu.

-Neler oluyor Kate?
+Bu şerefs*z senin ablanın evine ve benim babamın evine baskın yaptı ve onları öldürecekler!
Emma yerdeydi ona yardım etmeliydim ama bir yandan ablam Luna'yı kurtarmak zorundaydım.Kate elimden tutup gözlerime bakarak;

-O başının çaresine bakar hadi gitmek zorundayız! Çabuk ol! Çabuk!

Ani bir şekilde kararımı verdim ve arabaya doğru koşmaya başladım.Sinirden yere düştüm ve kafayı yiyecektim!Odadan adamın telefonun sesini duydum ve telefonu açtı;

-İkisini de gebertin!Hatta biraz bekleyin onlar kurtarmaya gitti onları da vurun! Hata istemiyorum

Kate beni direk çekerek yerden kaldırdı ve koşmaya başladık arabaya girdim ve direksiyona ben geçtim ablamı kaybedemezdim Luna benim tek ailemdi onu kaybedersem ben biterim.

Gaza bastım ve son sürat sürmeye başladım.Yolda trafik vardı hiç düşünmeden Loksis'i çıkardım ve ilerideki bütün ışıkları yeşil yaptım arabalar önümde hızlanmaya başladı.Ve boşalan sol kısımdan son hız gitmeye başladım yaya geçidinden insanlar koşarak geçiyordu ki yeşil olduğu an hızlanan arabalar yayalara çarpmaya başladı yağmur bastırdıkça bastırıyordu kimse bişey göremiyordu neredeyse.

Kate beni ikaz ederek sağdan geç sağdan! Önce babama bakmalıyız orası daha yakın!

Kesinlikle önce ablama gidiyorduk onu duymazdan gelerek soldan geçtim ve son hız gitmeye devam ettim Kate beni ikaz edip duruyordu.Sürmemi engelliyordu.

-Aiden çabuk indir beni p*ç kurusu!

Yavaşlayıp durmaya hiç niyetim yoktu arkadan polis sirenleri bastırıyordu.Hemen çaprazımda araçların girmesi yasak olan yaya yürüyüş alanı vardı vardı.

Loksis'e bastım ve otomatik araba bariyerlerini indirdim.Arkadan 2 polis arabası yaklaşıyordu.Bariyerler indi ve hızla geçtim.Polisleri engellemek için bariyerleri geri kaldırmalıydım ama bunu yapmak için geç kaldım polisler parka girdi.

İlerde çıkış bariyeri daha vardı.Arabanın gazına biraz daha yüklenerek hızla ilerlemeye devam ettim ve azıcık yaklaşıp bariyerleri kapatmaya bastım.

Hızla bariyerlerden geçtim hatta bariyerin üst kısımları sertçe arabanın altına değmişti polisler de son hızla geliyordu ama bariyerler kapanmıştı yağmurdan ve karanlıktan bir şey göremeyen polisler bariyere sokuldu ve çok sert bir ses çıktı.Bunu hiç aldırmadım ve eve doğru hızlanmaya devam ettim Kate ağlıyordu ve kafasını torpidoya vurup duruyordu.

Şuan hiçbir şeyi aldırmamam gerekiyordu ve mahallemize giriş yaptım.Biraz yavaşlayıp evin biraz gerisinde ani bir frenle durdum.

Cebimden silahı çıkardım ve yavaş yavaş evime doğru ilerledim.Yağmur biraz dinmeye başlamıştı Kate arabadan çıktı ve çığlıklarla koşmaya başladı.

Mahalle sesi duyup ayarlanmıştı herkes tecavüz mü diye bakınıyordu ses bizim eve kadar gelmişti ki adamlardan biri evimizin kapısını açıp dışarıya bakındı fırsat bu fırsat adam görmeden arka bahçeye sığındım.Ve pencereden içeriye bakmaya çalıştım.Tam pencereyi kırıyordum ki evden 2 el silah sesi geldi ve geriye çekilerek titreyerek irkildim.

Hemen pencereyi kırıp eve daldım hemen 3 adam bana doğru saldırdı ve koltuğun arkasına geçip elektrikleri kestim bu evi en iyi ben biliyordum.Bir zamanlar hırsızlık yaptığımdan polislerden kaçmak için kullandığım gizli odaya girdim.

Burdan oturma odasına doğru uzanan sonra da şehrin uzaklarına çıkan uzun bir tünel vardı.Bunu aslında babam yapmıştı ama kimseye söylemedim.

Kitaplığın önündeki küçük puf koltuğun altından tünelin kapağını açtım adamlar telefonlarından flaşlarını yakmış etrafı geziyorlardı.

Tünele girdim ve yatak odasına doğru sürünmeye başladım burda 5 adam vardı Tommy'nin babası Ricky silahı eline almış adamlara doğrultmuştu.Yerde 2 ceset vardı ikisini de Ricky vurmuş olmalıydı.

Tommy'nin üvey babası olmasına rağmen ölümüne çok üzülmüş kendini suçlayıp durmuştu ve şimdi de katil olmuştu.

Emma köşede durmuş kulaklarını kapatmış ağlıyordu ve tam kapağı açıp dalıyordum ki kapıdan sesler geldi ve taramalı tüfekle etrafı kurşunlamaya başladılar.Buraya doğru geliyorlardı.Burdaki adamlar birbirine bakarak;

-Bunlar bizimkiler olamaz biz taramalı kullanmayız!

Kapıdaki adamlar buraya doğru geldi ve

"Loksis'i çabuk bana verin yoksa hepinizi burda gömerim."

5 adam silahlarını onlara doğru doğrulttu

-Loksis yok burda!Biz Philips'in adamlarıyız!

+Oo Philips! Çok korktum!

Adamlar taramalıyla tüm adamları vurdular.Ricky silahını indirmeyip cesurca onlara doğrulttu

-Biz masumuz bu adamlar bizi esir aldı!

Loksis'e bastım ve elektrikleri geri getirdim beni arayan adamlar buraya doğru geliyordu ve elinde taramalı olan adamları görünce hepsini tek tek sırtlarından vurdular.Hepsi yere yığıldı.Benim başlığı açıp içeri dalma vaktim gelmişti ama kapak açılmıyordu kafamla vurmaya çalıştım çalıştım kapağı açamıyordum.

Adamlar birden panikli bir şekilde

-Burda işler büyüdü patron şunlara sıkıp geri dönmemizi söyledi!

Ricky sağdaki adama silahı sıktı ve yere yığıldı.Soldaki adam birden sinirlenerek Ricky'e sıktı ve ardından Tommy'nin öz an nesi Lessy'e sıktı.

Yerde duran Luna'ya doğru yaklaştı ben kapıyı zorlamaya devam ettim ses çıkarmak istiyordum ama dışardan gelen polis sirenleri sesimi engelliyordu.

-Üzgünüm güzelim

Silah sesi patladı ve Luna'nın kanları etrafa sıçradı.

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin