Reggel kopogásra ébredtem, ami lentről jött.
Megint eufórikus állapotban keltem ki az agyból, hiszen a ház és a hangulat még mindig elvarázsol engem.
A tegnapi ruhámban lépkedtem le a lépcsőn egy itteni piros papucsban és gyorsan beletúrtam párszor a hajamba, plusz egy kicsit megdörzsöltem a szemeimet is, hogy kimenjen belőlük az álmosság, majd ajtót nyitottam.
-Jó reggelt, Jungkook. -álltam el az ajtóból, hogy be tudjon jönni egy nagy műanyag dobozzal a kezében.
-Neked is! Hoztam egy kis sütit. -sétált be a konyhába.
-Te csináltad? -lepődtem meg.
-Korán kelős típus vagyok, ezért volt időm szét nézni a házban és rengeteg alapanyagot találtam a sütéshez, ezért csináltam fahéjas muffint csoki és meggy darabokkal. Remélem szereted. -nyitotta fel a doboz tetejét, majd megéreztem az isteni illatát.
-Nem érdekel, ha el fogok hízni... még a kinézete is finoman néz ki. Köszönöm. -ültem le az asztalhoz.
-Semmiség. Mellesleg Juno még alszik. Átmentem hozzá is, de mivel nem nyitott ajtót, ezért bementem hozzá és nem volt szívem őt felkelteni. Biztos kell az alvás neki a tegnapi után. -ült le ő is Velem szemben, mire én válasz adás előtt beleharaptam az egyik sütibe.
-Ez valami mennyei. Miért tudsz ilyen jó sütit csinálni? -áradoztam.
-A véremben van. -kuncogott.
-Amúgy... szerintem nem kellett volna felhoznom ezt az ismerkedős témát Juno előtt... -húztam el a számat.
-Ugyan. -legyintett. -Nem tudhattad, hogy ez történt vele. Szerintem jobb is, hogy felhoztad, hiszen így lehet, hogy jobban fel tudja majd dolgozni ezt a traumát.
-Végülis, igazad lehet. Majd meglátjuk. Inkább most beszéljünk arról, hogy te honnan szereztél másik ruhát? -méregettem őt, aki egy barna melegítőben és egy piros-fekete kockás pulcsiban üldögélt előttem.
Milyen karácsonyi...-A hálószobai szekrényben találtam iszonyat sok karácsonyi ruhát. És az én méreteimben volt mindegyik. Milyen meglepő... -vont vállat.
-Ezek szerint akkor nálam is vannak tiszta ruhák. Na majd megnézem.
-Egyébként... találtam egy naptárat a nappaliban, ami szerint még nincs is karácsony. Elvileg még csak jóval karácsony előtt vagyunk. Vagyis én ezt szűrtem le belőle.
-Nem írt pontos dátumot?
-Annyi volt beleírva, hogy most van december eleje. Nem értem, hogy ez most pontosan mit jelent.
-Hát ez fura, de jó tudni. Na jó, a süti nagyon finom volt, de én most el fogok menni letusolni, mert tegnap sem fürdödtem. Ha Juno felébred, majd jöjjön át ide, mert itt fogjuk megbeszélni most, hogy mi legyen, jó? -álltam fel az asztaltól.
-Persze, oké. Megmondom neki. -bólogatott Kook.
-Akkor, mentem.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
A fürdés nagyon kikapcsoló volt. A tusfürdő és a sampon mézeskalács illatú volt.
Sosem fogom megunni ezt, úgy érzem.Igazából nem is nagyon bántam meg, hogy egy ilyen rejtélyes és titkokkal teli helyre kerültünk valahol a karácsonyi időszakban.
Imádom ezt a kis völgyet.
Mintha valami mesében lennék.
Minden olyan varázslatos és földöntúli.18 fokban hó meg ilyenek...
Ilyen nem létezhet máshol, csak a mesékben.Nekem nagyon tetszik, csak ne legyen semmiféle ijesztő dolog itt.
STAI LEGGENDO
𝐀 𝐊𝐚𝐫𝐚́𝐜𝐬𝐨𝐧𝐲 𝐑𝐞𝐣𝐭𝐞́𝐥𝐲𝐞 | 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌 |⚣✔
FanfictionKarácsonyi Jikook szösszenet. Mi történik akkor, ha 3 férfi egy Isten háta mögötti kis völgyben ragad távol mindentől? Jimin, Jungkook és Juno pont ugyanakkor voltak rossz helyen a világ különböző pontjain, ezért útjaik keresztezték egymást. Juno mi...