Merhabalarrr. Bir şey soracağım. Bu gifler hoş mu sizce? (Bunları kendim videolardan yapıyorum...)
Bedenim titriyordu. Bunun sebebi Demir'in bana
dikkatle bakması mı, yoksa havanın soğukluğu mu anlayamadım.Demir gözlerini benden bir saniye bile ayırmadan, bana doğru gelmeye başladı.
Yine aynı bakıyordu. Bana o gece kabusu yaşatan bakışları yine aynıydı.
O bana yaklaştıkça ben bir adım geriye çekildim.
Ona nasıl korku dolu baktıysam, adımları durdu.
Bu kez bakışları sinirli bakıyordu bana, başını yukarı kaldırarak boğazından gelen bir hırıltılı ses çıkardı.
Ben kitlenmiş bir şekilde onu izliyordum. Sinirli adımları bana doğru geldi.
"D-dur yaklaşma!" Dedim panikle.
Üzerimdeki havluyu o kadar sıkı tutuyordum ki, eğer yere düşerse olacakların haddi hesabı yoktu.
Kararmış gözleri, gözlerime dikkatle bakıyordu.
Üzerime yürümeye devam etti durmadan.
Yürüdü ve tam önümde durdu.
Gözlerine bakmadım. Utançtan artık her yerim kızarmış gibi hissediyordum.
Hâlâ önümde, üzerimde dikkatli bakışlarını hissedince yavaşça fısıldadım.
"Demir..."
Yutkunma sesi geldi kulağıma.
"Şhh sakın... sakın şimdi adımı bu şekilde söyleme..." dedi. Sesi acı çekiyormuş gibi ve boğuk bir tonda çıkmıştı.
"Neden duşta giyinmedin?" Diye sordu bu kez aynı boğuk sesle.
"Ben..." devamını getiremedim. Çünkü bana bu şekilde bakması beni çok utandırıyordu.
Neden hâlâ gitmiyordu? Neden bana bu utancı yaşatıyordu.
"Sen ne?" Dedi sesi her saniye daha mı korkunç bir hâl alıyordu?
"Ben senin odaya geleceğini düşünmedim." Dedim zorlukla. Sesim içime kaçmış gibiydi.
Cevap vermedi öylece durmaya devam ediyordu.
Korkarak kafamı yukarı kaldırarak gözlerine baktım.
Kelimenin tam anlamıyla bakışları tüylerimi diken diken etmişti.
Bedenime öyle dikkatle bakıyordu ki bu beni dehşete düşürdü.
Çünkü bakışlarında beni korkutan şeyin ne olduğunu daha önce deneyimlememiş olsam da, bu bakış apaçık ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT AĞINA DÜŞKÜN+18
Про оборотнейYıllardır peşindeydi genç kızın... Sonunda onu bulmuştu ama o daha küçük bir kızdı. Bırakmak zorundaydı genç adam. Alırsa üzülürdü güzel bebeği. Koparamazdı tüm acılarına rağmen ailesinden. Onu istiyor muydu? Hem de deliler gibi istiyordu... Am...