•KURDUN BEBEĞİ

14K 970 1.3K
                                    

Yazarın anı köşesi: -Ay günlerdir hatta haftalardır diamond tema izliyorum adam rüyalarıma giriyor imdat! Biz de oturuyo diyorum ki of ne muhteşem bi adam keşke evli olmasa mdmememsmdn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazarın anı köşesi:
-Ay günlerdir hatta haftalardır diamond tema izliyorum adam rüyalarıma giriyor imdat! Biz de oturuyo diyorum ki of ne muhteşem bi adam keşke evli olmasa mdmememsmdn

oy:650
yorum:1200

"Kurdum bebeğiyle tanışmak istiyor Safir."

Arabanın sarsıntısı ile gözlerimi yavaşça araladım.

Kafam arabanın soğuk camına yaslı bir şekilde duruyordu. Kafamı soğuk camdan kaldırarak, koltukta oturur pozisyona geldim.

Hâlâ yoldaydık. Hava çoktan kararmış, sarsıntılı bir yolda ilerliyorduk.

Gözlerimi bir kaç kez kırparak Demir'e doğru döndüm.

Düşünceli bir hâli var gibi görünüyordu. Gri gözleri direkt yolda bir eli direksiyonda, diğer eli dirsekten kapıya dayanmış bir şekilde çenesinde duruyordu.

Uyandığımı farketmiş olmalıydı ama dönüp bakmamıştı.

Neler oluyordu?

"Demir..." diye mırıldandım ağzımın içinden.

Direksiyondaki elleri sıkılaştı. Gri gözlerini yoldan ayırmadı.

"Söyle yavrum." dedi sert bir sesle.

Bana dönüp bakması için ismini söylediğim için şimdi ne diyeceğimi bilmiyordum.

Verecek cevabım yoktu. Üstümdeki montumu yolda ilerlerken, sıcaklayıp çıkarmıştım.

Sadece kazağımla dururken, kollarımı yukarı kaldırarak belimi ileriye çıkardım ve esneme hareketimi yaptım. Bunu yapışımla karnım sütyenimin altına kadar açılınca Demir'in gözlerini üzerimde hissettim.

Eski pozisyonuma dönünce yanılmadığımı anlamıştım. Demir'in gözleri öfke kıvılcımları saçarak karnıma bakıyordu.

Hızla kazağımın eteklerini aşağı indirerek düz karnımı kapattım.

Karnım kapanınca bakışlarını oradan ayırarak, gözlerime çıkardı sonunda.

Kaşlarımı çattım.

"Neler oluyor? Ne bu tavırlar!?" öfke kokan sert sesimle sordum.

Ağzından histerik bir kahkaha döküldü. "Sen farkında mısın bilmiyorum Safir ama karnındaki bebek bedenine zarar verecek! Acı çekmeni sağlayacak! Ve hayatın o bebeğe bağlı olduğu için onu senden ayıramam. Bu göz göre göre acı çekmeni seyretmek olacak." dedi sonlara doğru acı içinde kalan sesiyle.

"Birkaç saat önce istiyordun ama? Ne değişti şimdi de kendi bebeğine bu kadar düşman oldun?" diye sordum.

"Ben Kurdum. Bebeğimin olacağına sevinmem, o bebeği istemem çok normal ama o bebek bir yana, senin canın diğer yana." dedi beni üşüten bir sesle.

KURT AĞINA DÜŞKÜN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin