keyifli okumalarrr
♡
Öfkeyle bağırmam Demir'e hiç bir şekilde etki etmedi.
Elimin acısıyla ağızımdan küçük küçük inlemeler kaçıyordu.
Demir yanıma gelerek elimi, büyük avcunun içine aldı.
Acı içinde ne yapacağına dikkatle bakarken, dudağı yavaş yavaş elime yaklaştı. Dudakları avuç içime gelecek şekilde yavaşça avucumu öpmesiyle şok içinde Demir'e baktım!
Ne yapıyordu böyle?
"N-ne yapıyorsun...?" diye fısıldadım. Bu çok etkileyiciydi...
Yumuşacık dudaklarının tenimde gezmesi beni bu denli etkilememeliydi...
Onun yumuşacık kırmızı dudaklarının tenime dokunuşu ile kasıklarıma iğneler battı sanki!
Aman tanrım bu histe neydi böyle?!
Hayır Safir hayır! Etkilenme!
Çok geçmedi ayrıldı o dudaklar tenimden usulca... Ayrılmasın devam etsin lütfen...
"Daha iyi misin şimdi?" Diye fısıldayan Demir'in boğuk sesiyle, etkisi altına girdiğim bu tuhaf durumdan sıyrıldım.
Belli belirsiz başımı salladım.
Dikkatimi toplayınca elimi hızla, elinden kopardım!
Dikkatle elime baktım. Acısı yok olmuştu! Ama bu nasıl olur?!
Şok olmuş gözlerimi Demir'e çevirdim. O da gözlerime tutunmayı bekliyormuş gibi, gri gözlerini gözlerimle buluşturdu...
"Bunu nasıl yaptın?" Diye dehşetle sordum.
Yavaşça dolgun dudakları yukarı kıvrıldı.
Gözlerim usulca o kıvrımda dolaştı... Öpüp tadını aldığım dudaklar...
Aman tanrım Safir! Neler düşünüyorsun!?
"Seni ısırmıştım hatırlıyor musun?" Diye sordu fısıltılı bir sesle.
Evet... Hatırlıyordum...
Belli belirsiz başımı salladım.
"O ısırıkta bedenine kendi zehrimi salgıladım... Herkesi öldüren ama seni iyileştiren bir zehir..." Demesiyle dehşetle ona baktım.
Bedenimde zehir geziyordu! Demir'in zehri...
"Bu beni iyileştirmeni sağlıyor..." diye fısıldadım.
Gri gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Yaptığı şey uzun zamandır beklediği bir şeymiş gibi huzurlu duruyordu...
Başını salladı evet anlamında.
"Her yaranı seni öperek iyileştirecegim güzelim." Diye güven veren sesiyle konuştu.
İlk kez bir yarayı öpmek gerçekten de iyileştiriyordu ve sadece bana özeldi...
"Teşekkür ederim." diye minnetle konuştum.
Cevap vermek yerine bana daha fazla yaklaşarak kafasını eğdi ve saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.
"Beni affettin mi Safir?" Diye fısıldadı saçlarıma gömülü dudakları ile.
Sesi boğuk ve fısıltı gibi çıkmış olsada net bir şekilde duymuştum.
"Demir ben seni affedemem bu yaptığın korkunçtu..." diye konuştum.
Beni ailemden ayırmasını hazmedemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT AĞINA DÜŞKÜN+18
Про оборотнейYıllardır peşindeydi genç kızın... Sonunda onu bulmuştu ama o daha küçük bir kızdı. Bırakmak zorundaydı genç adam. Alırsa üzülürdü güzel bebeği. Koparamazdı tüm acılarına rağmen ailesinden. Onu istiyor muydu? Hem de deliler gibi istiyordu... Am...