Merhabalarr çok bekletmedim bence sizii.
Kitabımız baya büyüdü arkadaşlarr. Çok çok teşekkür ederim size
•Yeni bölüm günü yok arkadaşlar. Ne zaman yazarsam o zaman atıyorum anlayışınız için teşekkürlerr☃️🎄
❄
Demir'in kurdunun üzerime yığılmasıyla şok içinde kalakaldım!
Demir'in gri gözleri kapanmış öylece üzerimde yatıyordu! Altından zorlukla kurtulmaya çalıştım. İki metrelik bedeninden kurtulmak tabiki kolay değildi!
Sonra Demir'in kocaman bedeni üzerimden çekildi. 40 yaşlarında bir adam Demir'in bedenini tutup üzerimden çekiyordu!
Aman tanrım Demir kanıyordu!
Sırtında tüfek olduğunu düşündüğüm şeyi yeniden eline alarak Demir'e doğru tutmasıyla çığlık atarak hızla Demir'in önüne geçtim!
"Hayır! Yapma bunu!" Diye bağırdım adama.
Adam şok içinde kalmış bir şekilde bakıyordu bana!
"Kızım manyak mısın sen?! Öldürüyordu kurt seni!" Dedi şaşkın ve öfkeli bir sesle.
"Neden vurdun onu ya!" Diye öfkeyle konuştum! Arkamı dönerek Demir'in kurt bedenine yaklaştım.
Karnından kanlar sızıyordu bembeyaz karlara...
"Demir...uyan lütfen! Lütfen uyan ölme..." dedim tutmayı başaramadığım gözyaşları içinde.
"Uzaklaş ondan! Ölmek mi istiyorsun?!" Dedi Demir'i vuran adam!
"Sanane Allahın belası! Senden yardım mı istedim neden vurdun onu!" Dedim ağlayarak.
"Ben gelmeseydim ölüyordun!" Dedi Aynı çok bilmişlikle!
"Bu kurda bir şey olursa seni kendi ellerimle öldürürüm!" Diye hırsla konuştum.
Yeniden Demir'e yaklaştım göz yaşlarıma hakim olamıyordum!
Elimi kalbine koydum atıyordu hâlâ! Bu kez yüzüne uzattım. Nefesleri düzenli gelmiyordu!
"Demir kalk hadi lütfen. Lütfen kalk!" Diye ağlamaya devam ettim.
"Bir de isim mi koydun bu yaratığa." Dedi adam alayla. Ve ben o an patladım.
Arkamı dönerek ateş saçan gözlerimle öfkeyle bağırdım!
"Buradaki tek yaratık sensin! Seni adi canavar! " ağzıma gelen şeyleri daha fazla sıralacağım zaman arkamdan gelen hırıltılı bir sesle hızla arkama döndüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT AĞINA DÜŞKÜN+18
LobisomemYıllardır peşindeydi genç kızın... Sonunda onu bulmuştu ama o daha küçük bir kızdı. Bırakmak zorundaydı genç adam. Alırsa üzülürdü güzel bebeği. Koparamazdı tüm acılarına rağmen ailesinden. Onu istiyor muydu? Hem de deliler gibi istiyordu... Am...