"Benim..."
Demir'in fısıltılı sesiyle daha fazla korkuya kapıldım...
Çünkü şu an tüm kurtlar kızgınlık dönemindeydi ve Demir'de öyle olmalıydı!
Kollarının arasından çıkmaya çalışarak kurtulmaya çalıştım!
"Bırak beni!" Dedim öfkeyle.
Onun yanımda ne işi vardı!?
Ve ben çıplaktım! Çıplak...
Aman tanrım ben çıplaktım!
Demir benim kaçma girişimimle kollarını belime daha sıkı dolayarak beni kendi bedeniyle bir bütün hâline getirdi.
"Sakin ol yavrum... bir şey yapmayacağım sana..." dedi ama sesinde duyduğum arzu kırıntıları beni daha çok korkutuyordu...
"Neden buraya geldin..." dedim utanç ve içime kaçmış sesimle.
"Bir hafta... tam bir hafta senden uzakta, kokunu solumadan yaşamak nasıldı biliyor musun?" Diye fısıldadı.
Kollarını belimden çözüp, belime ellerini yerleştirerek beni kendine çevirdi.
Gözlerinin ışıl ışıl hâlini bu karanlıkla bile görüyordum.
Biraz olsun yüzünü görmemi sağlayan şey ise duş penceresine yansıyan ay ışığı oldu...
Dikkatle bana bakıyor ama hiç bedenime bakmıyordu.
"Bir hafta geçti seni görmeden. Ve ben çok özledim seni güzelim..." dedi acı içinde.
"Sen... kızgınlık döneminde misin?" Diye sormamla önce yüzüme anlamsızca baktı.
Sonra kafasını geriye yatırarak güçlü bir kahkaha attı ve kahkahası banyonun her yerine dağıldı!
"Sen bunu nerden öğrendin?" Diye sordu.
"Ahu söyledi..." diye fısıldadım...
Belime kollarını dolayarak kendi bedenine yasladı beni.
O an karnımın biraz yukarısında Demir'in penisini hissetmemle korkuyla geri çekilmeye çalıştım!
Ellerimle onu sert göğüsünden ittirmeye çalışıyordum.
Aman tanrım o da çıplaktı!
"Demir çıplaksın..." diye utançla konuştum.
"Daha önce de gördün." Demesiyle utançtan yerin dibine girdim.
Yavaş yavaş belimi okşamaya başladı...
"Bedenine bakmamak için kendime savaş veriyorum..." Demesiyle elimi kaldırarak gözlerini kapattım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT AĞINA DÜŞKÜN+18
Про оборотнейYıllardır peşindeydi genç kızın... Sonunda onu bulmuştu ama o daha küçük bir kızdı. Bırakmak zorundaydı genç adam. Alırsa üzülürdü güzel bebeği. Koparamazdı tüm acılarına rağmen ailesinden. Onu istiyor muydu? Hem de deliler gibi istiyordu... Am...