Ben şok olmuş bir şekilde, Demir'in boynuna sarılmış kadına bakakaldım!
Demir'in kolları iki yanda durmuş hareket etmeden öylece duruyordu!
Sonra hızla ona sarılan kadının omuzlarından tutarak bedeninden ayırdı ve öfkeyle sordu.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" Diye bağırdı kadına.
Bağırmasıyla ben yerimde irkilerek dikkatle Demir'e baktım.
Kadının güzel yüzü ağlamaklı bir hâl almış, üzüntüyle Demir'e bakıyordu şimdi!
Kadını süzdüm dikkatle. Üzerinde mini gri bir elbise vardı. Uzun buğday tenindeki bacaklarının çoğu meydandaydı!
Üşümüyor olmalıydı. Kurtlar üşümezdi...
Elini Demir'in yüzüne kaldırarak yanağına saracaktı ki Demir bir adım geri çekildi. Dokunmasını istemiyordu.
"Ben Senin için çok endişelendim! Alfanın vurulduğunu söylediler kasabada! Korkudan öldüm..." diye acı çekiyormuş gibi fısıldadı.
Demir'le bu şekilde içi gidiyormuş gibi konuşması, beni fazlasıyla sinirlendiriyordu!
"İyiyim ben! Sen de gelme bir daha evimize habersiz! Anlaşılan o baban olacak herif seni uyarmamış!" Diye öfkeyle konuştu Demir.
"Evimiz?" Diye öfkeyle sordu bu sefer bu güzel kadın!
Kadın yavaş yavaş Demir'in arka tarafına bakarak gözlerimi buluşturdu...
Yeşil gözleri inanılmaz bir öfkeyle bana bakıyordu şimdi!
"Bu yoksa?" Diye hırlayarak sordu kadın. Aman tanrım neler oluyordu bu kadına?
"Safir benim mührüm!" Dedi sert sesiyle kadına.
Bu o kadının birden sinirle bana bakmasına sebep oldu!
Yeşil sinirli gözlerini yeniden Demir'e çevirerek öfke kusarak konuşmaya başladı.
"Saçmalama Demir... o insan sadece." Dedi beni küçümsermiş gibi!
Bu benim üzülmeme neden olmuştu...
Ben düz insandım. Kurt değildim bunların aksine.
Kadının söyledikleri, Demir'in öfkeyle hırlamasına sebep oldu!
"İnsan ya da başka bir şey olması seni ilgilendirmiyor!" Dedi Demir sinirle!
Kadın bir anda Demir'in yanından hızla geçerek, benim yanıma ulaşarak iki kolumdan sıkıca parmaklarını geçirerek, beni sarsarak konuşmaya başladı!
"Öleceksin! Demir'in gücü seni öldürür! Sen burada güvende mi olduğunu düşünüyorsun ha!" Diye bağırarak ve kollarımı sıkarak konuşuyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT AĞINA DÜŞKÜN+18
Hombres LoboYıllardır peşindeydi genç kızın... Sonunda onu bulmuştu ama o daha küçük bir kızdı. Bırakmak zorundaydı genç adam. Alırsa üzülürdü güzel bebeği. Koparamazdı tüm acılarına rağmen ailesinden. Onu istiyor muydu? Hem de deliler gibi istiyordu... Am...