•TÜKENMEYEN ÇIĞLIKLAR

20.8K 992 258
                                    


Medyayı dinleyin lütfen... Bu kitabın müzisyeni Gökhan TÜRKMEN...

 Bu kitabın müzisyeni Gökhan TÜRKMEN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hızla geri çekildim Demirin kollarından.

Ne demek sen benimsin?...

Ne demek istiyordu bu adam!

Ben onun kollarından geriye çekilirken sinirle konuştum.

"Ne demek seninim?! Sen beni daha iki gündür tanıyorsun, ne bu benimsemeler?"

"Evet yanlış duymadın sen benim yanımdasın ve bana aitsin! Bunu kabul etmen senin iyiliğin için daha iyi olur!" Diye hırsla soluyarak konuştu.

Ne demek sen bana aitsin ya?!

Ne oluyordu bu adama?!

"S-sen ne dediğinin farkında mısın!? Senin yanına sadece güvende olmak için geldim. Sen kimsin de bana sahip olduğunu düşünüyorsun?" Dedim. Ellerim dahil tüm bedenim titriyordu sinirden.

Söylediklerim onu daha fazla kızdırmış gibi ağzından korkunç bir kahkaha döküldü.

Bu tüylerimin hepsini havaya kaldırdı!

"Ben kim miyim!? Ben! Kim miyim!" Diyerek tabiri caizse kükredi!

O kadar şiddetli bağırdı ki korkudan bir kaç adım geriye kaçtım.

Tanrım ailem beni kimin insafına bırakmıştı!

Ama hayır Demirin bana bu şekilde davranmasına izin vermeyecektim!

"Evet! Sen kimsin ki Benim hayatımda? Ah dur ben söyleyeyim bir kaç gün sonra bir daha asla görmeyeceğim birisin sadece! Asla karşıma çıkmayacaksın sonra!" Dedim yarı korku ve öfkeyle.

Kafasını geriye yatırarak güçlü bir kahkaha attı.

Ama bu kahkaha mutluluk değil birazdan sana korkunç şeyler yaşatacağım kahkasıydı!

"Ah Safir... Sen bu evden benim yanımdan gidecek olmana cidden inanıyor musun?" Dedi önce sakince.

Kıyamet sonra geldi.

"Asla! Asla! İzin vermeyeceğim gitmene! Sen. Bu evden. Benim yanımdan. Asla. Gitmeyeceksin!" Dedi yemin eder gibi.

Ne?

Ne, ne, ne!?

Ne demek gitmek yok!

Ailem hayatım geleceğim?

Gözyaşlarım hızla göz pınarlarımdan aşağı doğru aktı...

Hayır hayır hayır!

Bundan sonra annemi ve babamı göremeyecek miydim yani?

Bitmiş miydi? Onlar sadece bu kadar mı kalmış olacaktı yanım da?

Tanrım hayır sen bana yardım et lütfen. Beni bu adamdan kurtar. Yalvarırım kurtar...

KURT AĞINA DÜŞKÜN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin