22. Bölüm

30 6 67
                                    

"Kurtarıcımız İsa,
Hepimize merhamet et; Hepimizin kutsal sevgini kazanmasını sağla.
Yalnız Sen'den hiç bir zaman ayrılmamış olan müminlerin değil, Seni terkedip kaybolmuş evlatlarının da hükümdarı ol.
Onların yoksulluk ve açlıktan ölmemeleri için, bir an önce Baba evine dönmelerini sağla.

Hakikat ışığından uzak kalanların veya anlaşmazlıklar nedeniyle Sen'den ayrılanların da hükümdarı ol.
Yakın bir gelecekte, tek bir çobanın emrinde tek bir sürü haline gelebilmeleri için onları hakikat ışığına ve iman birliğine ulaştır.

Amin..."

-Her Güne İncil- Mesih İsa'ya Dua-

"Bir varmış bir yokmuş, gün gelmiş kötülük iyiliğe galip gelmiş.

İşte o gün, adalet denilen bir kavram kalmamış.

Adaletin olmadığı bir dünyada suçlu aramak aptallıktır."

🕯️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🕯️

"Ethan... Dostum... Sanırım ölüyorum..."

Chris'in kesik kesik gelen nefes seslerini duyduğumda önce bana komik bir şaka yaptığını sandım. Öyle olmasını umut ettim, çünkü Chris çoğu zaman aptalca şakalar yapardı.

"Dalga geçiyorsan sırası değil Chris, hastalarımla görüşmem lazım."

Chris acı içinde inledi, Tanrım, şakanın dozunu kaçırmıştı artık!

"Lütfen... Ethan lütfen yardım et, senden başka kimsem yok..."

Sesi öyle çaresiz bir tonlamada çıkmıştı ki şaka yapıyorsa bile yüreğim titremişti.

"Nerdesin?"

Sorduğum tek soru bu oldu. Hemen ardından telefon kapandı. Ben ona bir şey oldu sanıyorken telefona bir mesaj geldi; bana konum atmıştı. Hızlıca üstüme kabanımı giyerek aceleci adımlarla klinikten ayrıldım. Çıkmadan önce Leslie'ye acil işim çıktığını nasıl bir ifadeyle söylediysem sorgulamayarak tamam dedi.

Arabaya atlayarak hızlıca konumu açtım, pek uzak değildi. Hızlı gidersem on beş dakikaya ulaşırdım. Hızlı olmam lazımdı. Beynimde çınlayan çığlık sesleri kulak zarımı acıtacak kadar yükseldi.

Sarah'ın ölümü.

Ölüm, kan.

Çığlık sesleri.

Hayaletin Fısıltıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin